Частина 26

38 12 0
                                    

Чхон Са Йон без вагань рубонув мечем. Ліліт, яка встигла заблокувати напад, поспішно відступила і закричала.

[С-стій!]

Ліва рука Ліліт була обпечена і сильно спотворена. Вона постійно горіла. Мені знову нагадали про силу Чхон Са Йона.

[Якщо ти вб'єш мене, ти не зможеш врятувати інших людей!] — Ліліт закричала, налякана, вишкіривши ікла. Я насупився.

Це так працює?

Що ж мені робити? Якщо у них були заручники, найкраще вести переговори з іншою стороною, але я не був впевнений, що це спрацює і проти монстрів.

— Мені байдуже.

— С-стій!

Поки я роздумував, що робити, Чхон Са Йон твердо відповів, рубаючи монстра, що кинувся на мене.

Злякавшись, я схопив його за шию і прошепотів:

— Ти збожеволів? Що ти...

— Хм. Що це за поза? Хочеш, щоб я тебе поцілував?

Цей довбаний...

— Не говори дурниць! Якщо вона така впевнена в собі, то має бути якийсь пристрій або пастка, яку ти не зможеш легко виявити. Не поспішай її вбивати.

Коли ми з Чхон Са Йоном зупинилися, Ліліт підняла брови й переможно вигукнула:

[Хм, а ти не пошкодуєш про це? Там, де вони є, немає нікого, крім мене! Якщо я помру, ви, хлопці, помрете...]

Слова Ліліт не були довгими. Чхон Са Йон, який слухав Ліліт з похмурим виразом обличчя, замахнувся мечем, перш ніж я встиг його зупинити, і голова Ліліт впала на підлогу. Він відкинувся назад, коли кров потекла з поваленого тіла і просочила підлогу.

— Ти тупий виродок!

Аааааак!

Кяаааах! Каааак!

Коли Ліліт померла, монстри, які кинулися, наче збожеволілі, почали кричати та тікати. Чудовиська, що заповнили залу, зникли в одну мить, і все, що залишилося, — це здивований я, розслаблений Чхон Са Йон і труп Ліліт. Чхон Са Йон випустив мене зі своїх обіймів і вклав меч, який тримав у руках, у піхви.

— Що ти збираєшся робити?

Піднявши меч Ліліт SS-класу, що впав на підлогу, Чхон Са Йон легким рухом руки махнув мечем і відрубав Ліліт праву руку.

— Все, що мені потрібно, це її права рука.

Тіло Ліліт, якій відрубали праву руку, було поглинуте вогнем, наче тільки й чекало на це. Чхон Са Йон, який схопив її праву руку, пішов геть, залишивши палаюче тіло позаду.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now