19.

116 8 0
                                    

Nem tudom, hogy mennyi ideig voltam eszméletlen..
Amikor kinyitottam a szemem, egyedül voltam egy szobába, és a kezem el volt látva.

Nem kellett sokat várnom, mert Chishiya lépett be az ajtón.

- Normális vagy, y/n?- emelte fel a hangját.

- Nem tudtam, hogy ez lesz.- néztem rá szomorúan.

- Mióta bántod magad?- ignorálta az előző kijelentésem.

- Nem tudom miről beszélsz.- hazudtam a szemébe.

Továbbra is a válaszra várt, ezért elmondtam neki.

- 2 éve.- nagyon megbántam, hogy ezt elmondtam.

- És nem jártál pszichológusnál?

- Persze, hogy jártam. Nem segített.

- Mi okból csinálod ezt?- tette fel a következő kérdést.

Nem válaszoltam.

- Az egy kibaszott szike volt! Tudod mire való? Műtétekhez!- soha nem láttam még ilyen idegesnek. - Mit csinálsz, ha nem érek vissza időben?

- Én..megbántam.- sütöttem le a szemem.

- Nem hiszem. Ha visszatérsz a való világba, akkor első dolgod meglátogatni egy normális pszichológust.- emelte ki a normális szót.

Következő pillanatban megragadta a kezemet, majd feltűrte a pulcsim ujját.
Az arcára meglepettség ült ki.

Még én is meglepődtem saját magamon. A jobb kezemen egy olyan hely se volt, ahol nem volt heg.
Ezt eddig nem vettem észre.

- Elmegyek feltakarítani.- gondolom cikinek tartotta, hogy tovább nézzük egymást csendben.

Egyedül hagyott a szobámba.

Az életem sötétség volt a való világban, miután átkerültem ide, még rosszabb lett. Elvesztettem a barátaimat. A barátaimat, akik szerettek. Mármint nekem úgy tűnt.
Persze megismertem csomó új embert, köztük Arisut, Usagit, Kuinat, Tattat, Ippeit és végül Chishiyat.
A Parton Niragival egész szoros kapcsolatot kötöttem, de nem ért fel a Chishiya felé irányult érzelmeim felé.
Miután a Part felégett, Chishiyaval éltem tovább. Az együtt töltött idő életem legjobb korszaka volt, ezzel ellenben neki csak a gondja voltam.
Az egyik este megcsókoltam. Életemben nem voltam még ilyen boldog, de aztán másnap reggel úgy tett, mintha semmi nem történt volna.
Szomorú voltam, az életem kezdett egy reménytelenül hosszú, sötét barlanggá változni, ahonnan nem volt kiút.
Újra beszélő viszonyba kerültünk..
Az egészet összefoglalva, Chishiya fehér fényt hozott az életembe, akkor is, ha ő semmit nem érez irántam, akkor is simán bevallom, hogy szerelmes vagyok.

Sziasztok, ez a rész elég rövid lett, de ígérem hogy hamarosan jön a kövi. Köszönöm szépen a voteokat, kommenteket, egy álmom vált valóra, nektek hála. <3
Remélem nektek nem olyan unalmas a sztori, mint amennyire nekem tűnik, de a következő részben lesz 18+ jelenet.
(Thx innen is R💓 és F💓)
Köszönöm mégegyszer a támogatásokat!!!
Puszi 💋

Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora