Частина 27

37 12 0
                                    

— Схоже, ти добре відпочив.

— ...що ти тут робиш?

— Ти мене не впустиш?

— Чому я маю тебе впускати?

— Чого тобі треба?

— Негарно розмовляти, стоячи тут. Хочеш, підемо поїмо разом?

— Хаа...

Незважаючи на те, що я не приховував свого дискомфорту від його присутності, Пак Гьон Хо залишився непохитним перед обличчям мого запитання.

Я відчував це ще з минулого разу, але Пак Гьон Хо мав вигляд дорогого ліжка — тобто непохитну безсоромність.

— І Гьоль-ші, хто це?

Я не знав, чи чули вони розмову, але Мін А Рін і Кім У Джин показали свої обличчя. Мін А Рін побачила Пак Гьон Хо, що стояв перед дверима, і її очі розширилися.

— Ох, лідер команди Пак Гьон Хо... о Боже!

Мін А Рін, яка тепло віталася з ним, одразу ж злякалася і затулила рот рукою. Обличчя Кім У Джина, що стояв позаду неї, також стало дивним. Чому ви так поводитеся?

— Що сталося?

— І Гьоль-ші, І Гьоль-ші, — схвильованим голосом промовила Мін А Рін, підбігаючи до мене і хапаючи мене за руку.

— Одяг керівника команди Пак Гьон Хо!

— Що?

Чому ви раптом заговорили про його одяг...

Я рефлекторно глянув на одяг Пак Гьон Хо. Пак Гьон Хо також схилив голову зі спантеличеним виглядом і перевірив свій одяг.

О, Боже.

Я затулив чоло рукою і застогнав. Ні, з чого це раптом?

— Ось воно: біла футболка і джинси! Ідеальний тип І Гьоль-ші!

— Ідеальний тип? — перепитав Пак Гьон Хо, який все ще слухав.

— Він, безумовно, виглядає бездоганно. Здається, я знаю, який смак у І Гьоль-ші... 

— Стоп! Стоп, Мін А Рін-ші.

Я поспішно заблокував слова Мін А Рін. Однак Пак Гьон Хо посміхнувся з дивним виразом на обличчі, ніби вже розібрався в ситуації.

— Мабуть, гарна людина в білій футболці та джинсах — це те, що тобі до смаку? Я не думав, що тобі це сподобається, але...

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now