1. Setkání

28 1 0
                                    


,,Nesoustředíš se, co se děje?'' Zamračí se Sasuke na svého studenta, který při boji zakopl a spadl na zem. ,,Když jsem byl u Konohy, viděl jsem Saradu a Sumire.'' Zašeptá Boruto upřímně, potom co si sedne a opatrně si promne čele. I když je jeho jizva už tři roky co jí získal, pořád se sem tam otvírá a krvácí. ,,Viděl jsi Saradu?'' Zopakuje Sasuke, svou dceru neviděl téměř tři roky. ,,Jo, se Sumire seděli u vody a stěžovali si, že jim nikdo nevěří. Nevím co, po chvíli se Sarada začala rozhlížet, asi cítila, že je někdo pozoruje.'' Usmívá se Boruto a vzpomíná. ,,To zní jako ona.'' Na Sasukeho tváři se objeví vzácný, jemný úsměv. Boruto se záludně usměje, vyskočí na nohy, a zaútočí na svého Senseie, ten uskočí a útok mu vrátí a pustí se tak do pokračování v tréninku.

Na opačném konci světa, na okraji Konohy si to vedle sebe kráčejí dvě dívky, vyšší, s podpatky, černými vlasy do poloviny zad a brýlemi na očích, Sarada Uchiha a po její pravici jde o něco nižší dívka s platformami, fialovými copy jenž se táhnou až k jejím kolenům, Sumire Kakei. Sarada si v levé ruce točí s kunaiem, na jehož konci je rytina květu, kunai jenž jí daroval Boruto, pravý Boruto, ne Kawaki. ,,Nechápu proč nám nevěří, snažíme se je přesvědčit tak dlouho, že jsou jak tvůj otec tak on nevinní, ale oni nám prostě nevěří.'' Stěžuje si Sumire nahlas. ,,Protože je jednodušší vidět lehkou lež než krutou pravdu.'' Saradin melodický hlas odpoví. ,,Myslet si že Boruto poslal Naruta pryč, tsk, jak stupidní.'' Kopne Sarada do kamene na zemi, ten se proletí na opačný konec ulice, kde v plotě udělá díru.

,,Jdeme trénovat?'' Koukne Sumire na Saradu, když podvědomě dojdou na tréninkový plác. ,,Asi bych tě teď přizabila, jsem naštvaná.'' Zasměje se Sarada. ,,Nevadí, procvičíme tak i léčení.'' Zasměje se Sumire a doběhne na opačný konec placu. Druhá dívka se postaví naproti. ,,Raz! Dva! TŘI!'' Odpočítají společně a rozběhnou se proti sobě. Sarada je o dost silnější nežli Sumire, ale ta má dobrou výdrž a tak vůbec nevadí, že na konci jejich souboje je plac jak po výbuchu. Z kraje se ozve potlesk, obě se tam, mezitím co se rozdýchávají, podívají. Kakashi Hatake, který speciálně tyhle dvě trénuje, a jako jeden z mála, jim věří, jenže ani tak to moc neudělá, ne dokud bude Shikamaru, který nesnáší Saradu, bude Hokage. ,,Sensei.'' Obě mu kývnou a on k nim přijde. ,,Kdes udělala chybu Sumire, díky čemu tě Sarada porazila?'' Pohlédne na ně obě. ,,Podcenila jsem její mrštnost v podpatkách a to, že má dost síly i v levé ruce, soustředila jsem se na její dominantní, pravou ruku a její torso.'' Dovykládá Sumire a Kakashi přikývne. ,,Kdes udělala chybu Sarado?'' Než to pomalu stihne doříct, druhá dívka spustí. ,,Soustředila jsem se na vrchní část Sumiřina těla, to se mi nemůžete divit-'' Sumire Zrudne. ,,A tak jsem podcenila její nohy.'' Kakashi se zasměje, ale přikývne, klasické narážky, které Sarada umí hodit na vlastně všechny a tak s každým nevědomky flirtovat, ale nemá o nikoho zájem, Kakashimu je jasné, že čeká až se vrátí pravý Boruto, ale ona by to nikdy nepřiznala. ,,Ano, sice se to mohlo obejít bez té narážky, ale jinak ano.'' Sarada se ironicky ušklíbne.

,,Ramen?'' Podívá se na obě dívky. ,,Platíte?'' Zasměje se Sumire, Kakashi protočí oči. ,,Ano, dneska ano.'' Kývne. ,,A to jsem chtěla odmítnout, tak to jdeme.'' Trojí smích se ozve a Sensei a dvě jeho studentky se vydají směrem k ramen stánku, jeho majitel, je pořád špatný ze zmizení Naruta, ale dívky chodí skoro každý den a tak je to pro něj jednodušší. Každý si objedná a začnou jíst, dívky respektují, a nedívají se na tvář Senseie, obě už jí viděli. Mezitím co jedí, baví se o všem možném i nemožném a proto si ani jeden nevšimne, dvou postav jenž v černých plášti na protější střeše a pozorují je.

-----------------------------------------------------

Boruto a Sasuke pozorují jak Kakashi, Sumire a Sarada sedí na ramenu a jí, Sumire pořád povídá, Kakashi sem tam odpoví a Sarada se soustředí na jídlo. Tajně jdou za nimi od monetu kdy odešli z tréninkového placu, ale trénink neviděli, ale Boruto si povšiml, že Sarada se moc neusmívá a když už, není to pravý úsměv. Většinu času se soustředí na Saradin obličej, sice z něj moc nevidí, protože je k němu otočená bokem a má vlasy přes část obličeje, ale vidí jak je krásná, pořád má brýle, ale jsou elegantnější. ,,Pro dnešek už půjdu.'' Spustí Sarada, potom co dojí a si otře pusu, na stůl položí peníze a zvedne se. ,,Uvidíme se zítra?'' Usměje se Sumire. ,,Určitě.'' Kývne Sarada, rozloučí se a vydá se směrem pryč. Boruto si v ten přesný moment všimne, jak se v jejích očích mihne sharingan.

Vydávají se za ní, když jí, ale u rohu ztratí z pohledu, oba se začnou rozhlížet. Sasuke odskočí na o pár střech dál. ,,Ani hnout.'' Boruto zamrzne na místě když pocítí kunai na svém krku. Kunai jenže dál jedné konkrétní kunoichi s černými vlasy. ,,Ahoj Boruto.'' Ozve se Saradin hlas u jeho ucha. ,,Zdravím Sarado, ale nemusíš mě píchat, jen co se vidíme.'' Usměje se a rychlým chvatem, si Saradu přitáhne před sebe a její vlastní kunai jí dá pod krk a v ten moment se jejich pohled po třech letech setká. Borutovy modré oči se setkají s černýma očima Sarady. ,,Můžu tě píchat kdykoliv a kdekoliv chci.'' Usměje se a vysmekne se z jeho náruče. ,,To by se mi možná i líbilo.'' Usměje se a potom oba dva zvážní. ,,Co tady děláš?'' ,,Proč se mnou nebojuješ?'' Zeptají se v jeden moment toho druhého, oba se zarazí a tiše na sebe zírají. Sarada si jako první odfrkne a podívá se na něj a spustí. ,,Celé roky jsem se snažila očistit tvoje a tátovo jméno a teď po tobě budu útočit? Maximálně dostaneš pěstí za to, že jsi se tak dlouho neozval a za to, že jste nás sledovali.'' Odfrkne si, a do hrudi mu dlube prstem. Boruto jemně zachytí její ruku a proplete si s ní prsty, aby do něj nemohla dál strkat, ta okamžitě zrudne. ,,Neozval jsem se ti protože jsem ti nechtěl způsobit potíže, a pozorovali jsme vás protože jsem tě chtěl vidět a tvůj otec šel za tvou matkou.'' Usměje se. ,,Takže se chcete vrátit?'' ,,Ano.'' Usměje se Boruto a Sarada jej obejme.

BoruSara OneShotsKde žijí příběhy. Začni objevovat