Poznámka Autora: Toto je volné pokračování na jednodílovku ,,Neschopnost''
Těsně předtím než by jejím tělem měla projít čepel, ucítí jednu ruku na zádech a druhou pod nohama. Zvedne slabě hlavu ale přes rozmazané vidění nepozná o koho jde. ,,Jsi blázen, mohla jsi zemřít.'' Milovaný hlas se jí ozve nad hlavou. ,,Boruto.'' Špitne, ale ihned začne kašlat, krev. Cítí jak s ní Boruto běží, nemá sílu se ani ohlédnout, unaveně se opře o jeho hrudník, cítí, jeho bušící srdce je to to jediné co ji dodává sílu na to, aby neusnula.
Boruto se podívá na svou ženu v jeho náručí, je bledá, od krev a viditelně umírá. Nikdy neměl jít za Eidou, nabídla mu možnost jak zase postavit Saradu na nohy, před pěti lety se dostala na vozík a od toho momentu se nemůže postavit na dlouhou dobu na vlastní nohy, on sám to nevěděl dva roky, ale potom co se to dozvěděl, zůstal po jejím boku a chtěl jí pomoci. Stálo ho dva roky přemlouvání to aby si ho vzala, miloval jí a její nemožnost chodit mu v tom nebránila. Po dvou letech souhlasila, i když si o sobě pořád myslí málo a je si jistá, že toho Boruto bude litovat. Ten ale miluje svou ženu více než cokoliv jiného a proto aktuálně s ní v náručí běží přes stromy aby se vyhnul útokům Kawakiho. Dostal Saradu když jela do obchodu, a málem jí zabil, ale stihl jí zachránit. Bojí se o ni, nechce jí ztratit. Uskočí dalšímu Kunai, použije rasengan, a hodí jej po Kawakim. Ten se vyhne, ale ihned ho srazí druhý, jenž byl neviditelný.
Boruto se Saradou v náručí seskočí na strom a odrazí se aby se vyhnul dalšímu útoku. Musí se s ní dostat rychle k Sakuře nebo Tsunade. Uvědomí si, že dalšímu útoku nemůže uhnout, nemá kam. Jenže náraz nepřichází. ,,Běž, ochráním vás.'' Mitsukiho Sage mode poskytuje Borutovi štít. ,,Děkuji.'' Vděčně na něj kývne a rozběhne se, Mitsuki vydrží dlouho, ale ne věčně. Boruto ještě Mitsukimu pomůže rasenganem a běží se Saradou v náručí k nemocnici, ví, že tam bude buď sakura nebo Tsunade, jedna tam zůstává vždy.
Když se dostane do nemocnice, u dveří už na něj čeká Sakura, při pohledu na její dceru, se jí do očí nahrnou slzy, ale rychle se vzpamatuje a ukazuje Borutovi kam Saradu odnést. Tam jí položí a odstoupí, aby měla Sakura dostatek místa. Unaveně klesne na kolena. Ví, že Sarada byla celou dobu při vědomí, většinu času kašlala krev. Po chvíli se zvedne, políbí Saradu na čelo, kývne na Sakuru a rozběhne se zpět za Mitsukim který pořád bojuje s Kawakim. Rychle hodí kunai na který se potom přemístí a Kawakimu do zad tak padne rasengan, čímž zachrání Mitsukiho. ,,Díky.'' Kývnou na sebe a plnou silou se do Kawakiho pustí najednou.
Nakonec Kawaki uteče a tak se oba vydají do nemocnice, kde je ošetří Tsunade. Mitsuki odejde s tím, že mu pak má dát Boruto vědět a on se vrací, za svou přítelkyní, Chocho. Tsunade pak řekne Borutovi aby šel za ní. Ten přikývne a jde. Dojdou k místnosti kde Sakura ošetřuje Saradu, ale před ní se baví Sakura, Sasuke a Naruto. Když si ho Sakura všimne jde k němu. ,,Žije, ale je na tom zle.'' Kouká na něj, Boruto kývne, snaží se nerozbrečet, ale v momentě co si jej Sakura přitáhne do objetí, se rozbrečí. Slzy plné smutku, bolesti, strachu, strachu z toho, že by mohl o Saradu přijít. Nezvládl by to, a on to ví, je si plně vědom, že nezvládne pokud Sarada zemře. Sakura jej dál objímá, ví že to potřebuje, ona sama má oči plné slz. Naruto a Sasuke stojí opodál. Oba se taky snaží, bezúspěšně, být silní.
Následující sekundy, minuty, hodiny, dny, týdny jsou pro Boruta identické. Sedět u Saradiny nemocniční postele a čekat a doufat, aby se probudila.
ČTEŠ
BoruSara OneShots
FanfictionJednodílovky na BoruSaru, nejedná se o jednu časovou linii. Fluff, Angst, vlastně cokoliv, co mě zrovna napadne Ve všech jsou Dospělí. 24. December Challenge 1 Jednodílovka jeden den * Příběh Není Psán Za Účelem Zisku. * Cover Není Můj, Mám Jej z Pi...