— Не треба соромитися. Абсолютно нормально, що чоловік має такий смак...
— Гаразд, чому б тобі просто не заткнутися і не їсти?
Пак Гьон Хо, який сидів навпроти мене і посміхався, був засранцем. Я знайшов пульт і натиснув кнопку, щоб відволікти увагу.
Біп.
[Так! Це перед штаб-квартирою управління Гільдії. Майстри Гільдії прибувають один за одним, щоб взяти участь у післяобідніх зборах. А, поки я говорив, прибула Гільдія Рохеона!]
[Кяаааа~!]
[Майстер Лі Джу Ха!]
На екрані я побачив Майстриню Гільдії Рохеон та Ха Тхе Хьона, які саме виходили з машини. На мою думку, ці двоє в чорних костюмах дуже добре виглядали разом. Майстриня Гільдії Рохеон посміхнулася і помахала рукою людям, що стояли навколо неї.
[Ти гарненька, Джу Ха-онні~!]
[Кяаа! Ха Тхе Хьон!]
[Будь ласка, подивіться сюди! Оппа!]
[Так круто, Ха Тхе Хьон!]
Ім'я Ха Тхе Хьона було чутно досить голосно, хоча він стояв мовчки. Дівчата, які вигукували його ім'я, навіть тримали плакати.
— Він схожий на айдола...
Я знав, що він популярний, але не очікував, що до такої міри... Поки я бурмотів, Мін А Рін пробурмотіла, поїдаючи яєчні роли:
— Ха Тхе Хон більше, ніж ідол. Він SS ранг. Кількість членів його фан-кафе — це не жарти.
— Фан-кафе?
У нашого головного героя, Тхе Хьона, є фан-кафе? З тремтячими очима я перепитав Мін А Рін:
— У нього є фан-кафе? Справді? І скільки там членів?
— Цього я не знаю. Якщо бути точним, то, напевно, є окремий сайт для цього. Якщо пошукати, то можна знайти?
— Фан-кафе...
Фан-кафе Ха Тхе Хьона... Ні, у нього і до цього було багато шанувальників.
Якщо подумати, це було цілком заслужено. Він був гарний, класний, щирий... Було б дивно, якби у нього не було прихильниць.
Як мені знайти фан-кафе? Я можу його шукати? Чи можна мені записатися туди, маючи данні Хан І Гьоля?
Якось у мене пропав апетит. Я поклав палички і серйозно задумався про фан-кафе. Чесно кажучи... мені трохи цікаво.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Не хочу цього переродження / Don't Want This Reincarnation
RandomУ мене була роль другого плану в сучасному фентезі. Вірний пес, лиходія з ангельським іменем Чхон Са Йон і нещасний персонаж другого плану, який загинув замість нього, Хан І Гьоль. Щоб втекти від Чхон Са Йона і вижити, він повинен використовувати го...