Trei

181 1 0
                                    


E adevărat?
Jack

Aseară nu mă așteptam ca Anabel să apeleze la mine,dar mi-a plăcut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aseară nu mă așteptam ca Anabel să apeleze la mine,dar mi-a plăcut.Îl apelez pe Elliot prietenul meu să aflu informații despre o femeie.Bănuiam că era mama ei.
Când ea a leșinat am crezut că turbez.Ca eliberare am omorât 4 oameni.

Eram în living cu șemineul aprins și cu laptopul în poală.Chiar dacă tata era la conducere îmi dădea mie sarcinile.Nu mai avea mult și ieșea la pensie.
Eram concentrat,dar telefonul începe să sune.

-Sper că ai găsit ceva.

-Chiar mai multe de cât m-am așteptat.

-Să aud.

-Carina Rose, decedată pe data de 14.7.2019 moartea este indecisă.Se spune că sa spânzurat,dar uni cred că soțul ei a omorâto.A dat naștere unei fete și unui băiat....

-Ce?Nu are frate!

-Ba are și este în viață, dacă mă lași să termin vreodată Jack.El trăiește, tatăl lui la trimis în Los Angeles pentru a conduce firma.Fata este mai mică cu 4 ani de cât el.Fata a fost abuzată,ocazional.Șeful mafiot Mert Rose a avut o relație cu Isabel înainte să moară fosta soție.

-Multumesc multe informații de folos,dar mai am o întrebare,fata când e născută?

-Anabela este născută pe 15.08.2000,sa născut în Los Angeles,dar tatăl ei a mutat o ca să nu afel de fratele ei.Zodia sa este....

-Nu sunt chiar așa prost, Axel!

-Bine as.Mai glumim și noi.

-Haha bună gluma.Dacă mai găsești ceva anunță-mă!

-Bine.

Și se aude bipul de la telefon semn că sa închis.Îmi strâng leptopul și merg sus la mine în cameră.Aveam o poftă nespusă de băutură.Mă uit pe telefon și văd că se ține o cursă.Nu prea m-am mai dus,nu mai am concurență, prieteni mei sunt plecați și stau în alte orașe.Mă spăl repede și mă îmbrac lejer.Îmi iau geaca și ies din casă.Îmi dechid garajul și îmi iau iubita.

Ajuns acolo se auzea țipete cu numele meu As.Eram sprijinit de capota unei mașini.Adam nu a putut să vină,de când e iubit parcă era vrăjită.
Dar eram cu Aaron.Cateva fete erau lângă noi și încercau să ne facă o erecție.Pe Elliot la păcălit.Niște țipete se aud din stânga așa că mă duc.Vad o fată cu chip angelic și cu părul său blond cum se întrece cu unu la shoturi.
Era și o fată,era Ryna o cunos pe fată, bogată cu nasul pe sus,dar știu că are un suflet bun așa că mă calmez.Din boxă se aude să ne pregătim de cursă.

Îngerașul meu se repezeste să meargă la cursă.Nu știu,dar ceva în sufletul meu sa aprins.Am încercat să o prind,dar sa pus în mașina lui Ryna .Mă pun și eu , aștept semnul.Mă uitam la Anabel și o vedeam pentru prima oară că zâmbește.
Se aude glonțul și pornesc.Fata asta e bună la toate!

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum