Patru

143 2 0
                                    

Vreau revanșa!
Anabela

Vreau revanșa!Anabela

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am început să jucăm.Era un băiat care ne întreba.Acum era rândul meu și am ales provocare.

-Te provoc să îl săruți pe Aaron.
Mă uit nedumerită că nu știu cine este.

-El este.Spune același băiat care mia spus provocare.Aaron era saten cu ochii mieri.Mă apropi de el și mă pun în poala lui,dar înainte mă oprește cineva.

-1 minut!
Mă uit nedumerită la băiatul la care stau în poala ei el inițiază sărutul.Nu simțeam nicio conexiune.Ne-am sărutat până o fata ne oprește.
Mă duc la loc și urmeaz eu.
Ajung la Jack și îl întreb.

-Provocare!

-Te provoc să reluăm cursa!

-Refuz!

-E provocare nu ai dreptul!

Un băiat cu ochii verzi se uită ba la mine ba la el.
Mă ridc și mă îndrept spre băiatul cu ochii verzi și îi iau băutura și io arunc în poală și care se udă și scorpia de Sophia.Mă întorc și plec să o găsească pe Ryna.
Ryna era cu Elliot care se pupau.M-am enervat și am plecat de la petrecerea.
Un băiat vine lângă mine.

-Ești pierdută dragă?

-Nu este treaba ta.Se apropie și mai mult de mine.

-Ce dracu crezi că faci!?
Pune mâna pe fundul meu și încerc să mă dezlipesc de el ,dar e prea greu.Dar o mână îl lasă jos.

Mă uit și îl văd pe Jack.

-Nathen ce vrei?

Băiatul se ridică și se uită la el.

Se apropie de noi și spune:

-Razbunare!
Și pleacă cu un râs pe față.

-Puteam să mă apăr!

-Nu prea părea!

-Ți-am zis să nu mă mai urmărești!

-Spune fata care a venit la petrecerea prietenului meu!

-Am fost invitată!Spun și îi dau o palmă.Nu mai judeca o carte după copertă!

-A nu?Tu ești fata perfectă care la prima vedere are o viață roz,nu ai spune că ai fost abuzată de un tata.

O lacrimă mi se prelungește pe obrazul stâng și îl lovesc în piept.

-Te urăsc,te urăsc.Repet și atunci vine Ryna.Ryna să mergem!

Nu a comentat, Ryna era mai mare că mine ,era de aceși vârstă cu Jack.
Ma lăsat acasă și i-am mulțumit.Intru în casă ușor și o văd pe scorpia de Isabel.

-Unde ai fost?

-Nu e treaba ta!Mă rastesc eu.

Se apropie de mine și îmi dă părul peste ureche.

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum