Promisiuni
JackAm lăsat o pe Ana să doarmă mai mult, am fost un idiot că i-am spus lucrurile alea,dar eram nervos de la discuția cu tatăl ei.Eram pe leptop și mă uitam la mobilă.Apartamentul era nou și avea nevoie de o schimbare.Atentia mi se îndreaptă în schimb pe ușa dormitorului care apare ea.Cu părul ciufulit și ochii săi albaștri ca mare erau mai închiși.Se duce direct la aparatul de cafea fără să spună nimic.
-Ce vrei sa mănânci?O întreab.
-Nu prea mănânc dimineața.
-Anabel vrei iar să reluăm discuția.
-Vorbesc serios,nu mănânc când mă trezesc.
-Mă uitam la mobilă și nu știu ce să aleg.Ana își ia cafeaua și vine spre mine și se așează pe canapea.
-Păi asta e frumoasă.Spune și arată cu degetul spre un pat mare.
-Alege tot ce vrei tu,tot.
-Jack , ascultă știu că te simți vinovat de cuvintele pe care le-ai rostit,dar.....
-Vreau să mă revanșez.
-Te urăsc.
Un zâmbet îmi apare pe față.
-Și eu te urăsc scump-o.
-Pot să te rog ceva?
Mă uit la ea atent și o las să continue.
-Chiar vreau să îmi iau revanșa la cursă.
-Normal că vrei.Spun și râd.Dar nu pot eu, săptămână asta sunt full.
-Dar tu unde lucrezi până la urmă.
-Tot ce trebuie să ști este că omor cu sânge rece, atât pot să îți spun.
-Hai să mergem în oraș.
-Nu putem.
-De ce?
-Că am o treabă.Mă ridic de pe canapea și îmi iau geaca.Vin imediat.
Eram în mașină și mă îndreptam spre sediu.Ajungând acolo toată lumea mă aplaudă.Mă uit la Adam care râde și realizez de ce lumea mă aplaudă.Îi ignor și merg în biroul lui Aaron.
-Sa întâmplat ceva as?
-Da,am o idee.
-Să te aud.
-Dacă facem un club de burlaci.
-Ce tâmpenie mai e și asta?
-Gandestete, aducem femei seara și bărbați care le cad în ispite.O zi cu burlăcițe o zi cu burlaci.
-De unde ai ideea asta?
-Mi-a venit.
Aaron dă niște telefone și aprobă din cap că se poate.
După ce plec din biroul lui mă îndrept spre sala de tortura.Simteam nevoia să mă eliberez așa că am omorât câțiva violatorii.Am făcut un duș și am mai stat la birou.
CITEȘTI
Ea o să fie motivul morți mele
RomanceVă invit în povestea lor și sper să vă placă ce veți afla despre ei. Lectură frumosEa fata unui mafiot,care trebuie să aleagă viață sau moarte.Ajunsă la New York Anabela vrea să își trăiască viața,dar povestea nu este așa cum a crezut ea. Oare ce va...