☆yeni arkadaslar!☆

59 9 4
                                    

(9 aralık'ta basladıgım fic) Annemin kulağımın dibinde bağırmasıyla gözlerimi açtım.

"İki dakika rahat ver anne!" Diye söylenerek yatağımdan doğruldum.

"İki dakika mı? Saat 5 buçuk oldu, uykucu ayı!" Dedi annem. Evet, akşam 7'de uyumuş ama 9 buçuk saatin sonunda yine uykumu alamamıştım.

"Ayı değilim ben, sincabım!" Dedim ve dil çıkarıp yatağımı toplamaya koyuldum. Annemin arkamdan söylenmesini duymamak için bir şarkı açıp kulaklığımı taktım ve yatağımı toplamaya devam ettim.

"... KAAHHVAALLTIIIII YAAPPPPSSAANAAA"

Kulaklığı çıkarıp anneme döndüm.

"Ne?"

"KAHVALTI DİYORUM, GERİZEKALI!"

Kulaklığın icadından haberi yoktu sanırım. Bir şey demeden başımı sallayıp odamdan çıktım.

Arkamdan söylenmeye devam ederek geldiğinde bir hışın dolaptan bir şeyler çıkarıp yemeye koyuldum. Bu sırada kulaklığımı yeniden takmıştım.

"JISUNG!"

"ANNE ŞARKI DİNLİYORUM HER SANİYE BAĞIRMA!" dedim kulaklığımdaki şarkıyı durdurup.

"Saat kaçta çıkacaksın?" Diye sordu.

"6 buçukta anne!" Dedim ve şarkıyı yeniden açtım.

Son kez kombinime baktım. Beyaz okul formamın üzerinde siyah bir kravat, siyah ceket ve altımda siyah bir pantolon vardı.

 Beyaz okul formamın üzerinde siyah bir kravat, siyah ceket ve altımda siyah bir pantolon vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Koredeki erkek okul formalari iste)

(EUNWOO 😻😻)

Derin bir nefes alıp odamdan, sonra da evden çıktım. Söylemedim size, bu gün yeni okulumdaki ilk günüm. Babamın tayini nedeniyle Suwon'dan Seul'e taşındığımız için okul değiştirdim.

Ben ve müzik sevdam yine duramadığı için kulaklığımı yine takmış, otobüste müzik dinliyordum. Bu otobüs okul servisi gibi bir şeydi. Sadece öğrenciler vardı içeride. Onların formaları da benimkiyle aynıydı.

Otobüs durduğunda herkes gibi bende indim. Okul karşımdaydı, gözlerimi alamıyordum. İçeride bir sürü öğrenci vardı. Bir de sadece bir köşede toplanmış öğretmenler. Okula girdim. Bahçedeyken birkaç kişinin gözü bana döndüğünde adımlarımı hızlandırıp okul binasına girdim.

Sınıfımın katını dün öğrendiğim için direkt olarak 1. Kata çıktım. Karşımdaki Seungmin'i görmemle duraksadım.

Annoying - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin