Bebek Bakıcısı

3.1K 146 118
                                    

İnsan kaderinden ne kadar kaçabilirdiki. Umudunu kesene kadar'mı? Yoksa yorulana kadar'mı? Ben kaçıyorum kendi benliğimden kendi gerçeğimden ne kadar doğruydu bilmiyordum ama ben kaçıyordum hemde ona daha çok çekildiğimi bilmeden.

Bu önümdeki manzaraya bakarak bir kez daha iyi anlıyordum ne kadar kaçarsam kaçayım onlarda arkamdan geliyorlardı. Bakıcının kucağındaki bebek huysuzlanıp ağlıyordu ama beni görünce susup ellerini bana açmış yaşlı gözlerle bakıyordu.

Derin bir iç çekip bebeği kucağıma aldım kızda hemen benim boyun girintime getirdi burnunu ve başınıda omzuma koydu. Bakıcıda sırtındaki çantayı verdi herhalde bunlar Kumsalın eşyalarıydı.

"Benimde işim vardı ama bu anahtarları al lojman daki evime gidebilirsin istersen kendi taburunda rahat edemezsiniz bende akşam geleceğim."dedi.

Ferman komutan beni her saniye bir kez daha şaşırtıyordu kendimi tutamayarak"oldu olacak seninle evleneyim?"diye sordum alayla ama Ferman komutanın gözleri parladı."Hayır demem"deyip göz kırptı.

Sinirle onun yanına adımlayıp ondan anahtarları aldım" bana izin belgesi çıkarman gerek"diyerek arkamı dönüp kucağımdaki bebekle askeriyeden çıkıp lojmana doğru ilerlemeye başladım.

Lojman ve Askeriyenin arasında yüz metre gibi bir mesafe vardı dışarıda yaşlı teyzeler oturmuş hem konuşup hemde örgü örüyorlardı durup onlara selam verdim" selamlar kolay gelsin acaba Ferman komutan kaçıncı katta kalıyor biliyormusunuz?"diye sordum nazik çıkarmaya çalıştığım sesle.

Üçüde henüz ellilerinin başındaydı yılların getirdiği şeyler yüzleri tombullaşmış ve bir kaç alınlarında kırışıklar vardı çok sevecen bir kişilere benziyorlardı içlerinden biri konuşmaya başladı"hayırdır evladım bir şeymi oldu?"diye sordu bir bana birde kucağımdaki bebeğe bakarak.

Bende hafif gülümseyip"yok teyze bakıcı bir haftalık izine çıkmış bende onun yerine bakacağım"dedim Kumsal uyumuştu kucağımda. Teyze biraz beni süzüp"üçüncü katta evladım"dedi bende onlara teşekkür ettim ardından vedalaştım onlarla.

Dış kapıyı açıp apartmanın içine girip üçüncü kata çıktım ve sonunda buldum kapının üstündeki isimliğe baktım 'Ceren ve Ferman'yazıyordu anlaşılan gerçekten çok seviyordu karısını. İç çekip anahtarı yuvasına soktum ve kilidi açtım içeri girdim ayakkabılarımıda çıkarmıştım.

Beni direkt olarak Ceren ve Ferman komutannın düğün fotoğrafı karşıladı. Deniz manzaraları bir yerde birbirlerine aşkla bakıyorlardı. Yüzlerindeki gülümseme çok samimiydi.

Bende buruk bir gülümseme ile onların fotoğraflarına baktım gerçekten çok yakışıyorlardı zaten Ferman komutan çok yakışıklı uzun boylu fit bir adamdı.

Ceren de çok güzel bir kadınmış fotoğrafta inci gibi dişleriyle güzel çıkmıştı. Sonra derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım bu ev Ferman ve hatıralarıyla doluydu farkında olmada Ferman komutan bana kendisini açıyordu onun dünyasına girmek beni nedensizce heyecanlandırmıştı.

Yutkunup bir sağıma baktım bir soluma bir tarafta mutfak ve oturma odası bulunurken bir taraftanda Ferman komutanın odası ve hemen onun yanında Kumsalın odası vardı.

Y/N: benden size tavsiye yatak odası ve çocuk odası yan yana olmasın mümkün olduğu yerlerde uzak bir odası tavsiye ederim ebeveyn ve çocukların arasında. Kumsal şuan küçük ve Ferman tek şuanlık odalarının yan yana olmasının bir mahsuru yok. Tabi ben inleme seslerini seviyorum diyenlere bir sözüm yok. Skdjeebebebebe. Neyse devam.

Hemen Kumsalın odasına adımladım pencerinin kenarında beşik vardı yavaşça oraya yatırdım üzerinede ince bir battaniye örttüm. Son bir kez huzurla uyuyan yüzüne baktım ve odasından çıktım.

Oturma odasına yöneldim biraz oturmak için Kumsalın odasının kapısını biraz aralık bırakmıştım ağlarsa duyabileyim diye oturma odası güzeldi ilk olarak duvarda asılı duran büyük televizyon dikkatimi çekmişti onun karşısında. L koltuk vardı televizyon ve koltuğun arasında bir küçük masa vardı üzerinde ise Cerenin fotoğrafları vardı.

Fotoğrafları elime alıp bir koltuğa oturup fotoğrafları incelemeye başladım tahmin ettiğim gibi çok güzel bir kadındı fotoğrafın arkasını çevirdim'seni seviyorum Ceren'im yazıyordu.

Gözlerim dolmuştu karısı çok seven bu adam ne ara bana aşık olmuştu aklım almıyordu ama Ferman komutan çok güzel seviyordu artık buna emin olmuştum.

Elimdeki fotoğrafı yerine koydum yanımdaki koltukta bir kumanda vardı televizyonu açtım onunla karşıma Ferman komutan ve Cerenin hamile olduğu zamanlarından bir video çekmişlerdi.

Ferman komutan elindeki kamerayı sabitleştirip Karısının yanında geçti. Galiba yemek yapıyorlardı.

Geçmişe ait hatıralar itailik yazıyla yazılmıştır. İyi okumalar

"Aşkım ben yapayım dedim ama yemeği arık sekiz aylık oldun dikkati olman lazım"dedi karısına adam ama kadın huysuzca mırıldandı" benim canım sıkılıyor ama yat yat nereye kadar zaten bir iş yaptırmıyorsun bırakta yemek yapayım"dedi adamda ona arkadan sarılmıştı.

"Öylemi ben senin canın sıkılmasını geçiricek bir şeyler biliyorum"dedi karısına adam arkadan oynaşırken kadında hem gülüm hem ona kızıyordu"Ferman bak olmaz zaten bu hamilelik yüzünden çok azgın biri oldum rahat dur"dedi.

"Seni rahatlatmamı istemezmisin?"dedi Ferman "bence istersin ister" gülüşerek ve cilveleşerek yemek yapıyorlardı.

Böyle diye diye video bitmişti bende onları buruk bir gülümseme ile izlemiştim Ferman komutana çok üzülmüştüm karısı öldükten sonra dünyası başına yıkılmış olmalıydı.

Televizyonu kapatıp duvardaki raflardan bir tane kitap alarak tekli koltuğa geçip kitabı açıp vampir avcısı 'anita black' okumaya başlamıştım.

Gözlerim yorulmuştu okumaktan gözlerimi dinlendirmek adına kitabı kapatıp bir kenara koydum dışarı baktım hava kararmak üzereydi.

Saate baktım ve saatte akşam 19:00dı hemen holdeki çantayı alıp mutfağa geçtim ve kumsala mama hazırlamaya başladım.

Çantadaki mazlemeleri çıkarıp tezgahın üzerine bıraktım biberon da vardı demekki hâlâ biberondan içiyordu.

Hemen ocağa bir süt koydum cici bebe bisküvisini de biberonun içine kırdım çok sıcak olmayacak şekilde ısıtıp biberona ilave ettim.

Sıcaklığını kontrol ettim iyiydi ben işime dalmış işimi yaparken arkamamdan birisi gelip beni tezgahla kendisi arasında sıkıştırdı ve hissettiğim sertlikle gözlerim kocaman olmuştu sonra tanıdık bir ses duydum kulağımın hemen yanında.

" Beni çok fena azdırıyorsun güzelim"dedi Ferman komutan.

Evet yeni bölüm umarım güzel olmuştur sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙💙 by by






Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin