Asahito hazaérve benti papucsra váltotta a cipőjét, hátizsákját és kabátját felakasztotta a nappaliban, majd a konyhába ment. Zsebkendőnyi kis helyiség volt, de nem bánta, minden megvolt benne, ami kellett a praktikus tárolóknak hála és semmi nem esett karnyújtásnyi távolságon kívülre.
Miközben a „Virág van nálam és nem félek használni" feliratú kötényét csomózta meg a nyaka mögött, a derekával meglökte az egyik fiókot, ami azonnal kinyílt és fényes konyhai eszközök csilingeltek benne.
Épp azon volt, hogy a szekrényből elővegye a húsleves hozzávalóit, amikor valamit meglátott a szeme sarkából. Odafordult és...
- Ááá!
- Helló! – integetett neki a helyiségbe vezető boltív alatt álló Hanako. A halálisten lazán a falnak támaszkodott, egyik ujjával lila hajtincsét csavargatta, de közben a tekintetét úgy tartotta Asahito-n, mintha egy rémült kisállat lenne, ami bármelyik pillanatban elszaladhat.
- Hanako szan! Megijesztettél!
- Sajnálom! Nem akartalak megzavarni, de... Kérdeznem kell tőled valamit.
- Kérdezz csak nyugodtan, de előtte én is szeretnék megtudni valamit! A halálistenek szeretik a húslevest? – mosolyodott el, miközben elővett egy lábast és a konyhapultra tette.
Hanako meglepetten pislogott rá vissza.
Még sosem főzött korábban emberi ételt. Asahito kerített neki egy kötényt, amin három különbözőfajta cserepesvirág volt, felettük pedig egy „You Grow Girl" felirat. Hanako nem tudta mire vélni, de elfogadta tőle, aztán beállt zöldséget szeletelni, amíg a fiú a vizet melegítette és előkerítette a tésztát.
- Szóval? Mit szerettél volna kérdezni? – kérdezte Asahito feljebb csavarva a gázt, mikor már csak arra vártak, hogy a leves elkészüljön.
Hanako a konyhapultnak támaszkodott mellette. Az arca gondterheltnek tűnt. Egyáltalán nem olyan energikus volt, mint mikor legutóbb találkoztak.
Ilyen nehéz lenne egy halálisten munkája? – gondolta Asahito együttérzően.
- Mondd, neked Akane jó barátod?
- Igen. – felelte a fiú. – Bár gyerekkorunkban közelebb álltunk egymáshoz. Mindketten elveszítettük egy szerettünket, ezért megértettük egymást.
- Na és ha tudnád, hogy veszélyben van, megvédenéd?
- Akane veszélyben van? – a fiú testtartása azonnal feszültté vált, pillantása idegessé, ami meg is adta Hanako-nak a választ.
- Nem! – emelte fel a kezét a halálisten, hogy megnyugtassa, de látta rajta, hogy nem sikerült teljesen. – Ne aggódj! Nincs veszélyben. Csak... arra utaltam, hogy a halálistenek munkája néha lehet veszélyes.
- Tudom, hogy küzd azokkal a lényekkel... a lidércekkel. Amelyik felbukkant a sulinkban elég rémisztő volt és az is, amit a temetőben láttam, de Akane látszólag olyan könnyen legyőzte őket.
- Az Élők Világában felbukkanó lidércek többsége nagyon gyenge. Nem okoznak komolyabb gondot egy átlagos képességű halálistennek. Akane is könnyedén el tud bánni velük.
- Akkor mi a baj? – kérdezte és megkeverte egy kicsit a levest.
- Nincs baj.
Egyelőre – ezt már csak magában tette hozzá, de a fiú mintha így is értette volna.
ESTÁS LEYENDO
Akane, a helyettes halálisten - Bleach fanfiction
FanficOszaka egyik kerületében szokatlanul megnövekedett a lidércjelenlét. A főkapitány elküldi a harmadiktisztjét, hogy segítsen a városrészt vigyázó halálistennek és együtt derítsék fel, hogy mi lehet annak a különös energiának a forrása, ami ennyire vo...