Bölüm 4

184 11 3
                                    

Kakashi , bugün ilk defa gennin seviyesinde ki bir takıma liderlik yapacağı için gergindi. Bu gerginliği azaltmak için de senseisi olan 4.Hokage Minato'nun yanına gitmeye karar verir.

Kakashi'den :

Üzerimde gerginlik saniyeler geçtikçe artmaya devam ediyordu. Zamanında Anbu takımının liderliğini bile yaptığım zaman bu kadar gergin olmamıştım. Çünkü orada ki kişiler benimle nerdeyse aynı yaşta ve güçlü kişilerdi.

Ama şimdi liderlik yapacağım takımda ki kişiler gennin seviyesinde ki çocuklardan ibaret olacaktı. Onlara karşı nasıl davranacağımı bilmiyorum. Eğer Anbu'daki kişilere davrandığım gibi onlarada aynı şekilde davranırsam muhtemelen 1 güne kalmaz takımdan ayrılmak isteyeceklerdi.

Ahh Minato sensei , neden beni 3 çocuğun bakıcılığına yapmak için Anbu takımından çıkardın ki ? Ben Anbu'da olmaktan çok mutluydum.

Aklımda bu düşünceler ile boğuşurken arkamdan birisinin yaklaştığını farkettim. Anbu'da ki refleksleri mi unutmamış olacağım ki hemen cebimden bir kunai çıkarıp bana yaklaşmaya çalışan kişiye doğru doğrulttum.

Arkamdan bana yaklaşan kişinin Rin olduğunu öğrenince hemen ona doğru doğrulttuğum kunaiyi geri cebime koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkamdan bana yaklaşan kişinin Rin olduğunu öğrenince hemen ona doğru doğrulttuğum kunaiyi geri cebime koydum.

"Kusura bakma Rin , Anbu'daki reflekslerimi bir türlü üzerimden atamıyorum." dedim.

Rin rahatlamış bir şekilde "Sorun değil ama sen artık Anbu'da değilsin üstelik Konaha köyünde kendini bu kadar kasmana gerek yok. Durup dururken kimse sana saldırmaz o yüzden biraz rahatla" dedi.

"Senin için demesi kolay ama olmuyor. Üstelik o olaydan sonra... Üzerimden atamıyorum Rin" dedim.

Rin uzaklara bakarak "Bende oradaydım Kakashi , üstelik o olayı bende üzerimden atamıyorum hiçbir zamanda atamayacağım. Ama yine de hayatımıza bir şekilde devam etmemiz gerekiyor." dedi.

Yüksek sesle "Evet , sende oradaydın ama ikimizin yaşadıkları aynı değil ! Sen Obito'nun ölümünü izledin ben ise Obito'yu öldürdüm !" dedim.

Rin sulanmaya başlayan gözleriyle "Haklısın ama benim istediğim kendini suçlamaman sen doğru olanı yaptın Kakashi." dedi.

Yumuşak bir ses tonuyla "Biliyorum Rin, az önce sana sesimi yükselttiğim için kusura bakma ben sadece o olayın hâla etkisindeyim o kadar."

Rin "Önemli değil anlıyorum seni" dedi.

Gözlerimi kapayarak "Keşke Obito'yu bir kere daha görme şansımız olabilseydi." dedim.

Rin "Keşke..." dedi. Aramızda birkaç dakikalık sessizlik olduktan sonra söyledim.

"Her neyse benim Minato sensei'nin yanına gitmem gerekiyor." dedim.

Rin "Tamam sonra görüşürüz Kakashi" dedi.

"Görüşürüz" dedim. Bunu dedikten sonra Minato sensei'nin yanına doğru gitmeye başladım.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin