Розділ 2

396 10 0
                                    

— Айла, будь обережна. Ти можеш впасти на це каміння, – крикнув Алессіо позаду мене.

Я вільно засміялася, перестрибуючи з одного камня на інший, перед тим як приземлитися в холодний потік. Холодна вода ринула на мої босі ноги і піднялася трохи вище кісточки.

—Так холодно, – вигукнула я.

— І все ж ти наполягла на тому, щоб намочити ноги, – пробурмотів він, підходячи ближче.

— Так добре. Тобі також варто спробувати, – запропонувала я, повертаючись до ного з усмішкою.

— Ні, мені і так добре, – сказав Алессіо, зупинившись на краю струмка, його руки були сховані в кишені його чорних штанів.

Пройшов тиждень з моменту моєї розмови з Медді. Кожного дня я мала спокусу розповісти Алессіо правду, але мій страх побачити його реакцію, зупиняв мене кожного разу. Я не хотіла бачити ненависть або відразу в його очах.

Я хотіла, аби він продовжував дивитися на мене такими ж люблячими, ніжними, м'якими очима. Я хотіла його усмішку. Його м'які слова і ніжні ласки. Я хотіла їх назавжди.

Кожен день з Алессіо відчувався, ніби рай. Це був ковток свіжого повітря. Я сяяла від щастя. Він був моїм щастям. І я прийшла до того, що бажала його уваги.

Він був як наркотик, моя залежність.

— Ти не хочеш увійти до води? – спитала я, з надутими губами. Алессіо мовчки похитав головою. Маленькі сірі плями, в його блакитних очах, яскраво мерехтіли на сонці.

Відправивши йому усмішку, я нахилилася і набрала води в долоні. Мої кроки були повільні, коли я йшла до нього, потім я простягнула руки до його обличчя.

— Ось.

Перш ніж, він встиг щось зробити, я бризнула йому в обличчя холодною водою. Алессіо здригнув і здивовано піднявся на ноги.

— Що за... – прогарчав Алессіо, провівши долонею по мокрому обличчю.

Приховуючи сміх за своїми руками, я зробила кілька обережних кроків назад.

— Упс, – я показала язика.

Алессіо підняв запитливо брови, з усмішкою на обличчі. Його очі бешкетно мерехтіли, коли він схилив голову в сторону. Нічого не кажучи, він зняв піджак і кинув його на траву. Коли він закотив рукава своїй білої сорочки, він похитав головою.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now