Розділ 4

360 10 0
                                    

Aлессіо

Айла повільно опустилася на мій член, і як тільки я опинився глибоко всередині неї, то побачив спалах паніки в її очах, а тіло на мить завмерло. Мої пальці інстинктивно стиснули її стегна.

Я відчував, як вона спускається до пітьми, але не збирався дозволяти їй знову втратити себе.

— Айло, розплющ очі. — Зажадав я. Її очі миттю розплющилися, страх сяяв у благаючих зелених очах. Вона хотіла цього так сильно, як і я, і все ж боялася загубитися в темряві.

Я спробував заспокоїти її, і поступово страх почав зникати з очей.

— Легко та повільно. Ми зробимо це повільно, — мої слова були тихими, я хотів заспокоїти її, щоб страх покинув дівчину.

Повільно. Дивне слово для опису сексу. Я ніколи не робив це повільно. Раніше це був просто брутальний трах. Але з Айлою все було інакше.

Айла, здавалося, прислухалася до моїх слів, і я відчув як її тіло розслабилося.

Тепер залишились тільки я і вона.

Не було ні мого минулого, ні її. Були лише ми. Алессіо та Айла. Ми загубилися в очах один одного. Ми об'єдналися і стали одним цілим.

Я ніколи не думав, що це можливо. Відчувати такий глибокий зв'язок з однією людиною, але з Айлою я це відчув. Її страх, біль... вона була моєю. У цей момент я зрозумів це як ніколи.

Стогін зірвався з її губ, і цього було достатньо, щоб розірвати маленький шматочок контролю, який я ще мав.

— Айло, я збираюся перевернути нас. — Я застогнав, коли відчув як вона сильніше стиснула мій член.

Коли Айла кивнула, я швидко перевернув нас і розмістився між її розправленими стегнами, перш ніж глибоко проникнути в неї. З її розсунутих губ зірвалося зітхання, і я поцілував її.

— Дивися на мене. Тільки я. Я. І ніхто, крім мене.

Я обережно штовхнувся в її середину, і вона застогнала, вигинаючи спину.

— Не відпускай мене, — прошепотів я. Айла кивнула, і її руки повільно перемістилися до моїх плечей, коли я знову штовхнувся в неї. Перебуваючи глибоко в ній, мої м'язи напружилися від її вузькості і я відчув необхідності закінчити.

Я трохи відсторонився, перш ніж проштовхнутися вперед. Взявши її ноги, розсунув їх, доки підошви не лягли на ліжко, і вона широко розкрилася для мене. Я прискорився, мої рухи були швидкими, поки ми обоє мчали до нашого визволення. Швидше та глибше, ми знайшли спільний ритм, наші тіла рухалися разом.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now