Sana seni seviyorum diyemem ama kalabalık bir ortamda gülerken ilk sana bakarım..
Simone de Beauvoir, Aşk Mektupları🌼
Yağmur başlayınca geri çekildim ve gülümsedim Fırat beni kucağına alıp eve girdi "Hasta olacağsun Güzelum." Fırat ayakkabılarını çıkarırken kapıyı kapattım ve koltuğa oturdum Fırat yanıma oturup beni kucağına çekti.
Gülümsedim ve çıkmış sakallarını okşadım "Ay Sakal çok yakışmış." Fırat güldü ve boynumdan koklayarak öptü "Sende çok güzelsun."
Kollarımı boynuna dolayıp yanağını art arda öptüm "Canım benim çok mutluyum." Fırat önüme gelen saçları çekti. "Çok zayuflamuşsun Birtanem."
Omuz silktim "Olsun alırım yine..çok uykum var uyuyalım mı?" Fırat yanağımdan ard arda öptü. Hiç beni kucağından çekmeden ayaklandı kollarımı sıkıca boynuna doladım odama gelince beni yatağa bıraktı "Ben ne giyeceğum?"
Gülümsedim "Yan odadaki dolapta abimin eşyaları var onlardan alabilirsin."
Yatağa uzanıp üstümü örttüm ve sırıtmaya başladım elimi karnıma koyunca aklıma Hamile olduğum düştü.
Yutkundum yarın terminim vardı..anne olabilecek miydim ki?
Fırata anlatsam belki bir yol bulurduk, aldırmak doğru mu bilmiyorum ama Anne olabilir miyim onu da bilmiyorum.
Fırat odaya sırıtarak girdi "Şimdi biz sarılarak uyuyacağuz değul mi?" Gülümsedim ve ayaklanıp Fıratın yanına gittim kollarımı boynuna doladım.
"Fıratım sana bir şey söylemem lazım." Fırat kollarını belime sarıp beni kendine doğru çekti "Söyle Güzelum, söyle Birtanem."
Yutkundum "Ben Hamileyim." Fırat şaşkınca bana baktı birden Fırat bayılınca korktum "Yenge!"
"Fırat aç gözlerini Fıratım..hayatım." Yengem odaya girdi "Ay noldu?"
"Hamile olduğumu söyledim ve birden bayıldı." Yengem hastane arabasını aradı.
****"Doktor bey Eşim iyi mi?" Doktor gülümsedi "İyi iyi yaşadığı şoktan dolayı bayılmış kendisine geldi bile yanıma gidebilirsiniz."
Fıratın yanına gittiğimde Hemşire gülümsedi "Serum bitince gidebilirsiniz."
Fırat gülümsedi "Tamam sağolun." Kadın çıkınca Fırat beni yanına çekti "Hamilesin sen." Dedi bir çocuk gibi sevinerek.
"Fırat ben bu çocuk konusunda hiç emin değilim, seninle barışmadan önce öğrendim ben bunu, yarın için aldırmaya gidecektin termin almıştım ama şimdi barıştık ve sana söylemeden yapamazdım." Fırat kaşlarını çattı "Ne? Aldurmak mı istiysun?"
Yutkundum "İstiyordum ama şimdi ne yapacağımı bilmiyorum." Fırat derin bir nefes aldı ve ellerimi ellerine aldı "Birtanem sen Anne olmaya hazur misun?" Dolu gözlerle başımı onaylamazca salladım.
"Bak ama ben baba olmaya hazurum, seni desteklerum beraber yaparuz bir şekilde olur mu Güzelum?"
Gözlerimi kaçırdım Anne olmaya hazır değildim ama aldırmayı da vicdanım kaldırmazdı "Daha dokuz ay var Perim, o zamana kadar hazur olursun."
Fırata sarıldım "Ya kötü bir Anne olursam?" Fırat da bana sarıldı "Sağa söz vereyrum olmayacaksun."
****
Başımı Fıratın göğsüne koyup gülümsedim. Fırat elini karnıma koydu ve gülümsedi sanki im kıpır kıpır olmuştu o böyle yapınca "İki tane meleğum var ya."
Gülümsedim ve ona daha çok sokuldum çok zaman geçmeden uyuya kaldık ve uzun zaman sonra huzurlu bir uyku çektim.
Sabah gözlerimi abimin bağırmasıyla araladım "Ulan bu napiyo burda?"
Abim odamdaydı ve Fırata sinirle bakıyordu Fırat da bende sıçrayarak uyanmıştık "Ömer Ab-" abim Fıratı konuşturmadan yakasından tutup onu duvara yasladı "Öbce aldat sonra buraya gel değil mi? Kardeşimi kaldıramazsın lan!"
Abim Fıratı dövmeye başlayınca ayaklandım "Abi..abi dur!"
"Sen karışma Peri."
Allahım Fırat da karşılık vermiyordu. Çaresizce Abimin kolunu tuttum ve sırtına sabitleyip onu yere serdim "Ya abi bir dur!"
"Peri bırak dedim sana!" Abime doğru eğildim "Vallaha atarım hapise yeter aa." Yengem yanımıza geldi "Ay Ömer ne yaptın!"
Abim ayaklanınca onu tuttum "Ya bırakın beni lan adam gizlice eve girmiş siz hala bana dur diyorsunuz."
"Gizlice girmedi abi ben soktum." Abim bana şaşkınca bakınca yengem elini tuttu "Gel sen benimle ben sana anlatıcağım."
Onlar odadan çıkınca Fıratın yanına çöktüm "Fıratım?" Kaşı de dudağı patlamıştı. Fırat gülümseyerek elini saçlarımdan geçirdi "Değdi." Dedi ve derin bir nefes aldı "O dayağı yemek değdi Perim..senun bu güzel gözlerun için değdi.."
Başımı yana eğdim Fırat ayaklanıp yatağa girince odanın lavabosundan ilk yardım çantasını aldım.
"Pansuman yapalım sana." Fıratın karşısına oturunca başını onaylamazca salladı ve beni kucağına oturttu gülümsedim ve yüzüne pansuman yaptım.
"Saat daha erken uyuyalım mı biraz daha." Fırat başını zaten boynuma gömüştü başını kaldırıp onayladı ve beni birden yatırıp dudaklarıma bir öpücük bıraktı.
Fıratın öpücükleriyle uyanmak o kadar güzel geliyordu ki.Sanki rüyadaydım.
Gözlerimi aralayıp gülümsedim Fırat da beni izliyordu "Günaydun." Gülümsedim ve kollarımı boynuna doladım "Günaydın sevgilim." Elini karnıma koydu "Sağada Günaydun."
Gülümsedim Allahım nolur bana yardım et iyi bir anne olmamı nasip et.
Giyinip odadan çakınca aşağıda abimle yengem vardı "Fırat..kardeşim ben b-" Fırat abimin sözünü böldü "Sorun değul abi bende senun yerunde olsam aynısını yapardum." Abim bana baktı "İyi hayde affettim."
Gülümsedi ve yerine oturdu kollarımı abimin omuzlarına sardım "Sana bir haberim var." Abim bana baktı "Ne?"
"Hamileyim." Abim birden ayaklandı "Allah!" Değip beni kucağına alıp döndürünce güldüm "Birtanem benim." Değip yüzümü avuçlarının arasına aldı sonra gözleri doldu "Abi?"
"Sen daha küçücüktün şimdi anne mi olacaksın?" Başımı yana eğdim "Becerebilirsem evet." Abim bana sarıldı ve saçlarımı ard arda öptü "Oy yerim seni."
Hasteneye gelince Fırat benden daha heyecanlıydı.
Doktorun odasına girince tokalaştık "Aldırmak için değil mi Peri hanım? Önce bir kaç form doldurmamız lazım." Gülümsedim ve başımı onaylamazca salladım "Yok ben kararımı değiştirdim."
Doktor derin bir nefes alıp verdi "Ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz, çok güzel o zaman biz kontrol edelim beneği kaç aylıkmış sağlıklımıymış."
Yatınca karnımı açtım Fırat elimi tuttu.Adam jeli sürdü ve bakmaya başladı "Aha burda..bir aylık, gayrette sağlıklı."
"Küçücük ama." Dedi Fırat doktor güldü "Zamanla büyüyecek."
Doktordan çıkınca Fırat elimi sıkı sıkı tutup öptü "Yerim seni." Anlımdan öptü "Asul ben seni yerum."
Fıratların evine gelince Fırat elimi tuttu "Şok edelum bakalum."
Kapıyı çalınca Loya açtı "Aaa." Ona susmasını işaret ettik ve içeri girdik bizi el ele gören herkes şok oldu "Ay sız..Ay Fırat anlattun mi?" Fırat başıyla onaylayınca hepsi bir oh çekti ve bana sarıldı "Ee hayde oturun ayakta kaldunuz."
"Otururuz da ben önce bir şey söylemem lazım. Ben hamileyim!" Hepsi şok oldu sonra birden herkes sevinçle bize sarılıp bizi tebrik etmeye başladı Fırata baktım ve gülümsedim oda bana gülümsedi.
Sanırım asıl Mutlukuk şimdi başlıyor..
🌼
🥹 çok tarlılaaarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Palamut
Romance"Bu artık bir Aşk hikayesi değil,çok güçlü bir sevdaluk." 🌼 Gelinliğimle karşısında durmuş gözlerine bakıyordum. Yaşadığımız bu şey çok saçmaydı cezalandırılmak için Evlenmek. Gözlerim dolunca gözlerimi kaçırdım ama kaçırmamla ellerini yanaklarımda...