Наступного ранку я зайшов на кухню і побачив, що Медді та Лєна закінчують снідати. Щойно Медді побачила мене, вона махнула рукою.
— Доброго ранку. Де Айла?
— Вона ще спить. Я візьму наш сніданок нагору, — сказав я, киваючи на піднос.
— О. — Медді підняла на мене брову, її очі пустотливо блищали, але я просто глянув на неї, то вона знизала плечима. — Я поставлю тобі все на піднос, — пробурмотіла вона, нахиливши обличчя, приховуючи усмішку. Притулившись до стіни, я чекав на неї. — Ось так, — сказала вона, даючи мені піднос.
Взявши його з її рук, я розвернувся, щоб піти.
— Дякую, — промовив я, перш ніж вийти з кухні й піднятися нагору.
Зачинивши за собою двері, я пішов далі в кімнату і виявив, що ліжко порожнє. Я насупився і поставив піднос на журнальний столик, оглядаючи кімнату в пошуках Айли.
— Айла? — вигукнув я.
Коли я почув, що двері у ванну відчинилися, я швидко обернувся і побачив, що Айла виходить з рушником у руці. Вона була одягнена у свій костюм покоївки.
— Алессіо, — видихнула вона, побачивши мене. — Я думала, ти пішов.
— Я пішов принести нам сніданок, — пробурмотів я, підходячи до неї.
— О, — прошепотіла вона, майже сором'язливо дивлячись вниз. Мені сподобалося те, що вона була сором'язливою навіть після минулої ночі.
Поклавши палець під її підборіддя, я підняв її голову.
— Чому ти завжди відводиш від мене погляд?
Вона нервово прикусила губи, і я обхопив її руками, притягуючи ближче. З її м'яким тілом, притиснутим до мого, я відчув, що затвердів, загадавши минулу ніч.
Айла знизала плечима на моє запитання й поклала руки на мої груди. Вона облизала свої пухкі губи, і перш ніж я встиг зупинитися, мої губи накрили її.
Її губи були м'які, як оксамит, і я облизував шви, вимагаючи входу. Вона піддалася моїм вимогам, і наші язики ворушилися разом у запальному танці. Вона зустріла мій поцілунок з такою ж інтенсивністю, притиснувши своє тіло ближче до мого.
Айла поглинула мене. Розум, тіло і душа. Вона була права — вона була вогнем, а я збирався згоріти. Ми обидва збиралися згоріти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Historical FictionАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...