Як тільки я зрозуміла, хто стоїть переді мною, я завмерла.
Коли я відчула, як рука обхопила мої плечі, я злякано здригнулася, але швидко заспокоїлася, коли зрозуміла, що то Алессіо. Він мене обіймав утішаючи.
Очі Лева були направлені на руку Алессіо, що обвила моє плече, і його палаючий погляд вп'явся в мою шкіру. Він подивився на мене, і я мало не здригнулася від погляду, який він послав мені. Рухаючись ближче до тіла Алессіо, я шукала втіхи від його дотику.
− Ісаак, − Алессіо кивнув іншій людині.
Звернувшись до батька, він зробив те саме.
− Леве, − його голос був холодний і позбавлений емоцій, дивний спосіб звернення до батька.
− Ми поснідаємо, а потім обговоримо це питання, − продовжив Алессіо.
Лев обійшов мене, не глянувши знову, а Ісаак знову дивився на мене. Кілька секунд він пильно дивився, його погляд був пронизливим і майже страшним. На його обличчі був дивний вираз, але потім він похитав головою, ніби він очищав свій розум. Не відриваючи від нас погляду, він пішов за Левом.
Як тільки вони зникли з поля зору, мої плечі полегшено опустилися, і я глибоко зітхнула, намагаючись заспокоїти своє серце, що дико б'ється. Нервово проковтнувши, я глянула через плече і побачила, як вони піднімаються сходами.
− Тобі не потрібно турбуватися про них. Вони не завдадуть тобі шкоди, − промимрив мені Алессіо.
− Вони виглядають страшно, − прошепотіла я у відповідь. Він трохи посміхнувся, його руки стиснулися. Він поцілував мене у скроню, і я обернулася, усе ще будучи в його обіймах, обличчям до нього.
− Страшніше за мене? − він дражнив.
− Ні. Ти гірший, − чесно зізналася я. Всі люди, що живуть у цьому будинку, були небезпечні і мали темну, напружену ауру навколо них, але у Алессіо була найстрашніша аура.
− А ти боїшся? Мене? − спитав Алессіо, притягаючи мене ближче.
Похитавши головою, я поцілувала його в груди.
− Ні. Я знаю, ти мене не образиш. − Встаючи на носочки, я швидко поцілувала його та відсторонилася. − Побачимося.
Алессіо відпустив мене і кивнув головою. Посміхнувшись йому, я пішла на заднє подвір'я. Свіже ранкове повітря заспокійливо вдарило мене по обличчю, і я заплющила очі. Як я можу бачити Лева і не зламатися?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Historical FictionАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...