Айла
Я боялася відкрити очі. Заснути минулої ночі без Алессіо було боляче. Мені довелося випити снодійне, на випадок, якщо комари повернуться.
У глибині душі дратівливий голос шепотів, що це моя вина. Однак інший голос запевняв, що мені необхідно подумати.
Притиснувши другу подушку до грудей, я зітхнула глибше зарившись під ковдру, перш ніж відкрити очі. Але я швидко заглушила рот рукою, щоб заглушити видих, який загрожував вирватися, від того, що я помітила.
— Алессіо, – видихнула я, зосередившись на його сплячій формі.
Знявши фіолетову ковдру зі свого тіла, я піднялася з ліжка й підійшла до нього. Він спав на кріслі, витягнувши ноги перед собою й перекинувши голову набік у незручній позі.
Його піджак був недбало кинутий на підлогу, а чорна сорочка була розстібнута зверху, рукави закочені до ліктів, показуючи лише частину його татуювань.
Я зупинилася перед ним, моє серце забилося при вигляді його обличчя. Насуплені брови, чоло стиснуте від напруги навіть уві сні. Він виглядав втомленим, його губи напружилися. Нахилившись уперед, мої пальці легенько доторкнулися до його чола, пом'якшуючи напружені лінії.
Алессіо злегка ворухнувся під моїм дотиком, і я швидко відсунула руки.
Я знову відкрила очі й повільно провела пальцями по обличчю Алессіо, пестила його, не торкаючись. Провела його губами, очима, носом, бровами лише в дюймах від його шкіри.
— Я не знаю, що робити, Алессіо. Я не знаю, що відчувати. Я так збентежена, – прошепотіла, перш ніж відірвати руку.
Коли я помітила, що від звуку мого голосу, його лоб зморщився, то швидко відступила. Кинувши останній погляд на сплячого чоловіка, я розвернулася і пішла до ванної кімнати. Як тільки за мною зачинилися двері, я притиснулася до них і заплющила очі.
Алессіо був моєю силою і слабкістю. З ним моє серце злетіло від щастя. Без нього я відчувала себе порожньою.
Знову відкривши очі, я похитала головою.
— Перестань думати про це, Айло, – сказала я собі, дивлячись на дзеркало. Моє відображення дивилося на мене, моє обличчя було таким же виснаженим, як я і почувалася.
Освіжившись і одягнувшись, я вийшла до дверей, але вагалася.
Він ще був там? Він уже прокинувся?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Исторические романыАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...