Розділ 14

309 8 0
                                    

Мої ноги підстрибували вгору і вниз майже відчайдушно. Я нервово постукувала ними у випадковому ритмі. Він співпадав з ритмом мого серця, яке калаталося і дико скакало.

Якщо було недостатньо того, що я нервово дригала колінами, аби показати своє занепокоєння, то мої руки це показували дуже ясно. Мої тремтячі руки лягли на коліна, мої пальці міцно стискалися, а потім розстискалися навколо тканини моєї сукні.

Не дивно, що я поступово сходила з розуму від напруження.

В кінці кінців, я сіла за піаніно, очікуючи появи Алессіо.

Пройшло дві ночі з того часу, коли я останній раз грала. Останні дві ночі Алессіо надіявся, що я прийду до кімнати і пограю для нього. І тепер я чекала його.

Чи прийде він? Чи він розсердився на мене? Він змусить мене чекати, як я примушувала його?

З кожною секундою я ставала більш стривожена думкою, що Алессіо не прийде.

Що він зараз робить?

Він отримав мою записку?

Квітку?

Він усміхався, читаючи записку? Чи був він щасливий, що її отримав?

Чи він їх проігнорував?

Куточки моїх губ спустилися до думки, що він міг відмовитися від моїх подарунків. Але потім я похитала головою.

— Перестань, Айла, – пробурмотіла я.

Як тільки слова вийшли з мого рота, я почула звук в дверях, і моя голова смикнулася до нього.

Він був там. Алессіо.

Він стояв там, високий, його руки лежали на дверях, коли він боровся з диханням. Схоже, він пробіг весь шлях сюди. На лобі у нього були краплинки поту, до його шкіри прилипли кілька пасм волосся, а очі дивилися прямо на мої. Його дихання було майже шаленим.

Я бачила, як він нервово ковтнув кілька разів, його кадик рухався вверх і вниз при русі. Алессіо підійшов до свого крісла, яке було прямо перед піаніно.

Присівши на своє звичне місце, він витягнув ноги вперед, в тому ж положенні, яке займав кожну ніч, поки я грала.

Ми нічого не сказали. Була тільки тиша.

Але мовчання між нами було достатньо. Цього завжди було достатньо. Нам потрібна лише присутність один одного, наші очі один на одному. Слова ніколи не були потрібні, аби виражати те, що ми відчували.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now