Розділ 17

324 7 1
                                    

Я залишила Алессіо в нашій кімнаті та приєдналася до Медді на кухні. Не попередивши її, я відтягнула її від духовки й закрутила нас. Спочатку вона виглядала здивованою, але швидко розсміялася.

Зупинившись, я міцно обняла її, перш ніж відпустити.

— Я бачу, все пройшло добре, — зауважила вона.

— Так. Це було ідеально. Медді, він просто приголомшливий, — сказала я в повному задоволенні. — Іноді я відчуваю, що не заслуговую його. Але я егоїстка. Я не хочу бути без нього.

Медді усміхнулася, її обличчя сяяло від щастя.

— Я дуже рада за вас обох. Не відмовляйся від нього, гаразд?

Похитавши головою, я пообіцяла:

— Ніколи.

Це була обіцянка, яку я збиралася тримати близько до серця. Він був моїм, і я збиралася боротися за нього щодня.

— Я здивована, що ти так швидко спустилася... — Медді підняла на мене брову, перш ніж повернутися до духовки, щоб вийняти смажену курку.

— Я сказала йому, що він не може торкатися мене протягом трьох днів, — я промовила слова так швидко, що вони збіглися, перш ніж я закрила рота від збентеження.

— Що? — розгублено запитала Медді.

Сівши на табурет, я відкашлялася, перш ніж заговорити знову.

— Я сказала йому, що він не може торкатися мене протягом трьох днів, тому що я все ще божевільна.

Медді секунду дивилася на мене, перш ніж розсміятися.

— Ти утримуєшся від сексу? Боже мій, це безцінно.

Я знизала плечима.

— Але вже два дні. Він намагався зі мною торгуватися.

— Звичайно. Ми говоримо про Алессіо. Я здивована, що він погодився навіть на два дні.

— Це була важка угода, — погодилася я.

— Я пишаюся тобою, дівчинко, — додала Медді. — Алессіо повинен знати, що він зробив неправильно, і це нелегко забути.

Я кивнула і допомогла їй. Коли я почула дуже знайомий голос, ми з Медді вже говорили про все та й всіх.

Моя спина випросталася, і я побачила, як Медді завмерла.

Голос пролунав ближче, і я міцніше стиснула ніж.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now