Мої думки рухалися шаленим потоком в голові. Він влаштувався на моєму тілі, і я завмерла, боячись того, що буде далі. Зітхнувши, я змусила себе розслабитись і подумати. Мій розум відмовлявся співпрацювати. Все, про що я могла думати, це зловісний сміх Альберто.
Минула секунда, а потім інша. Він не рухався, і я теж. За кілька секунд задушливий страх повільно почав зникати. Навіть крізь мої шалені думки і тривогу я відчувала, що знаю цю людину.
Те, як його тіло притискалося до мого, кожен його сантиметр, я знала його. Я провела ночі, досліджуючи його, відчуваючи його. Його запах огортав мене, і я відчула, що мої м'язи почали слабшати.
Моє тіло знало його і воно реагувало відповідно.
Я його знала. І він не був дияволом.
Мої руки інстинктивно лягли на плечі, і я майже відчайдушно трималася за них. Мої очі розплющилися, і зустріли блакитно-сталеві очі. Я дивилася у його теплі очі. Вони були жорсткими, але повними бажання та пристрасті.
Минуло ще одна секунда, і моє тіло розтануло під ним, страх випаровувався, мої м'язи розслаблялися, коли я дала йому контроль.
А потім він посміхнувся, виглядаючи таким грішно гарним і страшенно сексуальним.
— Алессіо, − огризнулася я, мої пальці вп'ялися в його плечі на знак попередження. — Ти налякав мене!
Він замуркотів, його очі ставали все більш палаючими, якщо це можливо. Алессіо нахилявся, поки його обличчя не виявилося у мене на шиї, а його тіло притиснуло моє в ліжко. Він провів носом по всій довжині моєї шиї, залишаючи невеликі поцілунки.
— Ти була дуже поганим кошеням, − пробурмотів він хрипким і глибоким голосом.
О Боже..
. − фліртуєш з моїми ж людьми.
Ах це! Я заплющила очі від усвідомлення. Я мала великі проблеми. У моїй спробі піддражнити Алессіо, я зіграла пустунку. Медді мала рацію. Я грала з вогнем.
Алессіо знову поцілував, а потім обережно прикусив у попередженні.
— Спроба змусити мене ревнувати. Таке погане кошеня!
Він поцілував мене в ключицю, а потім знову піднявся вгору, залишаючи мокрі сліди від поцілунків, облизуючи і покусуючи шкіру, доки я не почала звиватися в його руках.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Historical FictionАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...