Розділ 22

338 7 0
                                    

Мої очі злипалися від втоми. Алессіо засміявся, перш ніж поцілувати мене в шию, в те місце, куди раніше притискався обличчям.

— Тобі боляче?

— Так.

— Добре, — Алессіо відсторонився і ліг на живіт поруч зі мною, показуючи спину. Я перекинулася на бік, обернувшись до нього обличчям.

Алессіо майже сонно посміхнувся, його очі були прикуті до моєї шиї. Він потягся вперед і обережно погладив пальцем по шкірі.

— Я помітив тебе, — прошепотів він, пишаючись собою. Його очі сяяли гордим блиском.

Похитавши головою, я посміхнулася. Я ще ніколи не бачила, щоб Алессіо так втратив контроль. Вперше побачила ступінь його володарства. Мені варто було б злякатися, але я не боялася. Натомість відчувала себе бажаною і обожнюваною. І нарешті, почувала себе коханою.

Я підповзла ближче до Алессіо, розглядаючи його м'язи на спині. Поклавши голову на його руку, я замріяно зітхнула. Я знала, що він ніколи не зробить мені боляче. Алессіо принесе мені тільки задоволення.

Моя рука пересунулася до його спини, і мої пальці погладили татуювання птаха, який покривав половину його спини та лопатки. Птах виглядав так, ніби піднімався з вогню, і цей малюнок був чудово виконаний. Щоразу, коли я дивилася на нього, я була загіпнотизована цією красою.

М'язи Алессіо напружилися під моїм мандрівним і досліджуючим дотиком.

— Що це за птах? — я запитала, а мої пальці обводили розправлені крила птаха.

— Фенікс, — пробурмотів він у відповідь. — Я набив це того дня, коли став Босом.

Мої пальці продовжували торкатися птаха, коли я задала наступне запитання:

— Це вогонь, з якого він відроджується?

Я відчувала, як він киває.

— Вогонь та попіл.

— Попіл? — я запитала з сумнівом.

— Коли я прийшов до влади, сім'я була майже зруйнована. Після смерті моєї мами Лев втратив все. Він був увесь час п'яний і майже не дбав про сім'ю. Ми були майже зруйновані і так близькі до втрати всього, що мали. Він більше не міг бути Босом. Він був досить сильний. Коли мені виповнилося дев'ятнадцять, він передав мені всю владу, — розповів Алессіо. При згадці смерті матері та імені батька моя рука завмерла, і повітря наче покинуло моє тіло.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now