Розділ 28

267 6 2
                                    

Алессіо

Від погляду на Альберто все моє тіло напряглося від стриманої люті. Я намагався стримувати себе наскільки міг.

Єдина думка, яка весь час пульсувала в голові – зберегти Айлу у безпеці. Як найдальше від Альберто.

Він не повинен був дізнатися, що вона моя слабкість.

Альберто перевів погляд на Айлу і щось дивне з'явилося в його очах, як наче він її упізнав. Начебто вона була його власністю. В мені піднялося бажання виколоти йому очі, всадити кулю в лоба. Тільки за те, що він посмів дивитися на Айлу. На мого Янгола.

Чого я ніяк не очікував, що за цією нестримною люттю, прийде біль зради.

Я почув за спиною хникання Айли і відчув, як її нігті впиваються в мою шкіру. Відчув її жах та паніку. Повітря навколо нас наповнилося її страхом.

Та в моїх вухах лунали лише слова Альберто. Все інше відійшло на задній план.

— Жінка, котру ви зараз захищаєте, — Айла Абандонато. Єдина дитина покійного Альфредо. І моя майбутня дружина. Королева італійців. Твій ворог.

Айла Абандонато. Бісова Абандонато.

Вона збрехала мені. Все було брехнею.

Тіло вже боліло від напруги, але я не показав жодної емоції на обличчі.

Слабкість неможлива. Альберто не повинен знати, як його слова подіяли на мене. Айла не повинна зрозуміти, яку біль завдала мені її зрада.

Я їй довіряв. Я впустив її у свій світ.

Вона стала моїм, блять, Янголом.

Я подавив ту хвилю емоцій, що сколихнула мене, і байдужим поглядом зустрівся з Альберто.

— Вікторе, відведи її всередину, — спокійно наказав я, в моєму голосі було чутно холодність та смертельне попередження.

Слова вийшли інстинктивно. Вона була ворогом, але моя потреба захищати її нікуди не зникла. Незалежно від того, що я сьогодні дізнався, почуття нікуди не зникли.

Вона зрадила мене, але продовжувала бути моїм Янголом.

Краєм ока я побачив, як Віктор тягне Айлу до воріт. Вона не зводила з мене погляду, не говорячи ні слова, благала дати їй шанс.

В її очах я бачив біль, страх, паніку і... її кохання.

Моє безглузде, зрадницьке серце чіплялося за це. Все в мені хотіло вірити її погляду.

Мафіозі та його Ангел 2Where stories live. Discover now