Айла
Мої очі розплющилися, коли я повільно приходила до тями. Голова пульсувала, м'язи боліли. Все тіло боліло.
Коли мій зір нарешті прояснився, я видихнула. Моє тіло завмерло, і раптом мене охопила нудота. Мені довелося проковтнути жовч, яка йшла з мого шлунка в горло.
Я не могла рухати ні руками, ні ногами. Я відчувала себе в пастці. Я потрапила у пастку.
Альберто упіймав мене. Я була повністю віддана йому на милість.
Мої груди стиснулися, і я захлинулася від ридання. Як це сталося? Все було ідеально, але мене знову закинуло в темряву.
Сльози стікали моїми щокам, коли я думала про Алессіо. Я так любила його, що моє серце боліло від думки про те, що я ніколи більше його не побачу. Він був для мене всім, і тепер я знову залишалася сама, без свого рятівника.
Я знову переживала свій кошмар.
Я спробувала підняти руку, але з жахом виявила, що не можу. Я намагалася ворухнути ногами, але також не могла.
Вони здавалися важкими, і не було сумніву, що холодна сталь огортала мої зап'ястя і щиколотки. Я знову поворухнулася, і темряву заповнив звук дрижання металу.
Мене прикували.
У паніці я спробувала поворухнутися. Я вивернула руки й ноги, але лише закричала від болю, коли метал в'ївся у шкіру.
Я притулилася до стіни й у відчаї заплющила очі. Мої руки й ноги були прикуті до вологої кам'яної стіни. Я була прикута до стіни, як раб.
Моє горло стиснулося, коли я намагалася вдихнути. Мені запаморочилося, а голова схилилася до стіни, коли я намагалася тримати очі відкритими.
Я почула кроки, що наближалися, і мені скрутило в животі. Я заскиглила від страху. Я боляче відчувала пульс біля скроні та горла. Мої груди відчули важкість під тиском паніки та страху.
Я тремтіла, чекаючи на свою долю.
І раптом я більше не була у темряві. Світло горіло, і я миттєво заплющила очі від раптового блиску. Я відсахнулася й сильніше притиснулася до стіни, ніби вона могла мене захистити.
Я намагалася закрити обличчя руками, але їх жорстоко смикнули вниз. Мої очі різко розплющилися, і я дивилася прямо в очі Альберто.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Ficção HistóricaАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...