3 тижні по тому
Я дивився на піаніно.
Там сиділа Айла, як завжди. Її волосся було розпущене і спадало красивими м'якими хвилями за спиною. Її очі були заплющені, на губах з'явилася легка посмішка, коли вона співала, граючи на піаніно. Для мене. Для нас.
Я теж усміхнувся. Вона була такою гарною. Мій янгол.
Айла повільно підвела очі, що її чарівні зелені очі зустрілися з моїми. Вона надіслала мені повітряний поцілунок, і я схопив його. Вона засміялася, і її сміх викликав у мене посмішку.
Раптом сміх припинився. Айла дивилася вниз, і сльози текли по її щоками.
Я так хотів їй сказати, щоб вона не плакала. Я простягнув руку вперед, і раптом моя Айла зникла.
Я щільно заплющив очі, стискаючи пальці навколо пляшки з алкоголем. В голові паморочилося, а нестерпний біль в душі ні на мить не покидав мене. Я знову був п'яний, як і кожної ночі.
Я просто хотів забутися. Та відчуття провини і сорому ніяк не залишали мене. Я не мав права забути.
Незважаючи на те, що вона пішла, Айла ніколи не залишала мене. Навіть, коли я був надто п'яний, щоб згадати своє ім'я, я ні на мить не забував її. Вона завжди була поряд. Я відчув її присутність, а інколи навіть бачив як наяву.
Минуло п'ять тижнів з того часу, як Альберто забрав у мене Айлу. П'ять тижнів шалених пошуків мого Янгола. Але її ніде не було.
Я просто хотів доторкнутися до неї. Обійняти. Поцілувати.
Я знову розплющив очі і подивився на піаніно. Лавка була порожня. Мого Янгола там не було. Все моє тіло окутав біль. Було так боляче, що я іноді не міг дихати.
Вона пішла. І я залишився один. На самоті.
Я жадав її. Жадав спокою, який могла дати лише вона. Жадав її кохання.
Але мій Янгол пішов. І без неї я загинув.
Зламався, став порожньою оболонкою.
Айла якось сказала, що я її спокій. Але вона навіть не здогадувалася, що була моєю гаванню спокою. Світло моєї темряви.
Але світло покинуло мене, і зараз я опинився в оточенні суцільної темряви. Хоча я звик до темряви, але зараз вона душила мене. Не давала можливості зібрати до купи всі уламки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мафіозі та його Ангел 2
Ficción históricaАйла Темрява ніколи насправді не покидала мене. Вона завжди поруч, чекає слушного моменту для удару. Минули місяці, як я втекла з темряви, що повільно вбивала мене. Я втекла, щоб передати моє життя в руки чоловіку, який, як я вважала, гірший ніж мор...