Bugün okul vardı. Kalktım ve istemsizce okul formamı giyindim. Yüzüme makyaj yapmadım. Açıkçası aşırı fazla sevmem makyaj. Honey'in kasesine mama koydum. Çantamı da alıp evden çıktım. Binanın giriş kapısından çıktım. Yürüdüğüm sırada arkadan biri omzuma dokundu. İlk başta titredim. Sonrasında ise tanıdık bir ses geldi.
Jeongin: ahh özür dilerim eunn. Seni korkutmak istemedim.
Eun: sorun değil Jeongin
Jeongin: okula birlikte gitmeye ne dersin?
Eun: olur.
Jeongin her zamanki gibi neşeli neşeli konuşuyordu. Ben ise sadece ona aynı dönük surat ile bakıyordum. Okula vardığımızda jeongin ile farklı sınıflarda olduğumuz için ayrıldık. İlk ders başladı. Ders yabancı dildi.
Hoca: evet çocuklar sınav notlarınızı açıklıyorum.
Hoca birkaç kişinin ismini okudu ve notlarını söyledi. Sıra bana geldiğinde Hoca notumu söyledi.
Hoca: Eun notun 88 sınıftaki en yüksek not senin tebrikler
Bu o-olamazdı. Nasıl iyi olduğum bir dersten 88 alırdım hemde saatlerce durmadan çalıştığım o dersten.
Eun: H-hocam lavaboya gidebilir miyim?
Hoca: tabikide eun
Kapıyı açıp kapattığım gibi gözlerim doldu. Nasıl böyle düşük bir not alabilirdim ki!? Hem de en iyi yaptığım ders. Lavaboya ilerlerken önüme jeongin çıktı.
Jeongin: aa nabe- sen ağlıyor musun?
Eun: ahh hayır b-benim alerjim tuttu da ondan istemsizce gözlerim yaşarıyor.
Jeongin: iyi değilsen seni eve götürebilirim. Zaten benimde çoğu dersim boş Bugün.
Eun: olur
Jeongin elimden tuttu ve müdürün odasına gittik.
Müdür: neden geldiniz?
Jeongin: eun Alerjisi yüzünden baya kötü de eve gidebilir miyiz diye soracaktım
Müdür: tamam
Jeongin ile sınıfa çıktık. Sınıfın kapısını açtım ve içeri girdim. Hoca bana meraklı bir şekilde bakıyordu.
Jeongin: hocam eun kötü olduğu için Müdürden izin aldık. Eve gidicekte
Hoca: tabiki tabiki sorun değil eun geçmiş olsun. Kendini de not yüzünden sıkma sakın
Çantamı aldım ve sınıftan çıktık.
Jeongin: Hoca nottan bahsetti de o neydi?
Eun: konuşmak istemiyorum
Jeongin: ama yaaa olmaz böyle hadi söyle
Eun: yabancı dilden düşük aldım bu kadar
Jeongin: kaç aldın ki?
Eun: 88
Jeongin: gayet güzel bir not. Neden kendini bu kadar kastın ki?
Eun: boşver jeongin. Hadi yürü
Okuldan çıktık ve eve doğru yürüdük. Evimin önüne kadar geldik. Sonrasında ise jeongin konuşmaya başladı.
Jeongin: bizim eve gelsene
Eun: istemiyorum
Jeongin: o zaman dışarı çıkalım
Eun: hayır sadece yorgunum evde kalcam
Jeongin: tamammm görüşürüz eunn :)
Eun: görüşürüz jeongin
Eve girdim ve kapıyı kapadım. Üstümü değiştirdim ve sonrasında ise kendime kahve yaptım. Kahvemi içtim. Sıkıldığım için terasa çıktım. Her zaman oturduğum yere oturdum. Sonunda sessizlik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~save me my darling~ //Jeongin//
FanfictionHayattan bıkmış olan Eun zor günler geçirmektedir. Tam bu günlerinin sonuna gelecek iken karşısına çıkan genç erkek onun hayatının değişmesinde büyük rol oynayacaktır...