16. Bölüm: Rome Soykan: 2 + 18

9.1K 140 15
                                    

Merhaba Karam okuyucuları romantik bir bölüm daha sizlerle, bu bölümde de biraz +18 sahneler yoğun olacak.

Yorum ve önerilerinizi bekliyorum 🌺

Keyifli okumlar...

****************************************************************************

"Sevgilim hazırlan  bir saate seni almaya geliyorum yanın küçük bir bavul al" 

"Ne bavulu Soykan nereye"

"Sürpriz çok sor sorma hazırlanmaya başla sen"

"Aşkım elimde çok iş var başka zaman gidelim nereye gideceksek"

"Olmaz gidince bayılacaksın şimdi kapatıyorum" dedim daha itiraz etmesine fırsat vermeden.  

Hanzade'yi o kadar seviyordum ki daha fazla ayrı kalmaya niyetim yoktu onu en sevdiği yere götürecektim. Bütün hazırlıkları önceden yapmıştım gideceğimiz yer otel her şey hazırdı.

Şirketteki işleri mi halletmiş tam çıkıyordum ki Tufan gelmişti.

" Erkencisin patron nereye böyle" 

"Bende seni arayacaktım yengenle iki günlüğüne yurt dışına gidiyoruz buralar sende" dedim. 

"Hallederim merak etme özel bir şey mi var" dedi Tufan göz kırparak.

"Hanzade'ye büyük bir sürprizim var"

"Gülce pazartesiye kadar bütün randevuları mı iptal et" 

"Peki efendim"

"Soykan bey hafta sonu Katar projesi için bölge gidecektik önemli demiştiniz" dedi Meltem kibar bir sesle.

"Aklımda Meltem Hanım ama daha önemli bir işim var siz Okan Bey ile gidin durumdan haberdar edersiniz beni" 

"Peki efendim" dedi biraz bozularak. Hanzade bu kadını hiç sevmiyordu aslında işinde iyi olmasaydı bende çoktan çıkışını verirdim. 

Hanzade'yi almadan önce eve Aslı Sultan'a uğramam gerekiyordu. zaten kaç gündür gitmiyorum diye canıma okumuştu gönlünü almam lazımdı.

"Sultanım" dedim anneme kocaman sarılarak.

"Seni numaracı neredesin kaç gündür gelinimi de getirmedin zaten" dedi omzuma vurarak.

" Aşk olsun sultanım biraz işlerim vardı gelinin de çok yoğun bu ara doğru dürüst biz bile görüşemiyoruz" dedim kendimi acındırarak.

"Bana bak Soykan bu işi çok uzatma biz Hanzadeyi çok sevdik biran önce evlenin ben torun istiyorum artık"

"Tam olarak bende bunun için geldim anne. Hanzade'ye evlenme teklifi edicem"

"Gerçekten mi oğlum" dedi annem sevinçle bağırıp boynuma sarılarak. Annemin sesini duyan babamda çalışma odasından çıkmış yanımıza gelmişti.

"Ne oluyor hanım ne bu telaş "

"Gel bey gel oğlumuz evlenmeye karar vermiş" 

"Sonun da Hanzade kızım seni yola getirdi" dedi babam bana sarılıp sırtıma vurarak.

"Seviyorum onu ve hayatımın geri kalanını onla geçirmek istiyorum baba" bu itirafım ikisinide şaşırtmıştı bu güne kadar asla duygularımı ailemle konuşmazdım.

"Hemen geliyorum" dedi annem yanımızdan uzaklaşarak.

"Hanzade hem güzel hem çok akıllı bir kız ailemizde yakışır sizin adınıza çok sevindim"

Karam +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin