Частина 33

43 12 0
                                    

Ледве доївши миску каші серед важкої тиші, я схопився на ноги. Мені хотілося якнайшвидше вирватися з цієї пекельної тиші, хоча б на секунду.

— Тут є де помитися?

Ха Тхе Хьон, який підвівся зі свого місця, відчинив двері з правого боку ліжка і показав мені ванну кімнату.

— Поклади свій одяг у кошик, а рушники в шафці.

— Гаразд.

Не озираючись, я зайшов у ванну і зачинив двері. Подивився на себе в дзеркало і зітхнув.

— Як я до такого докотився...

Незважаючи на те, що я щойно прокинувся, я був дуже втомлений. Невже почалися атаки на мою психіку...?

Повільно знімаючи лікарняний одяг, я подивився на свою нижню частину тіла, і мої очі розширилися. Я не бачив спідньої білизни, яка мала бути на мені.

Що це таке? Чому на мені немає білизни?

У цей момент у мене в голові промайнуло обличчя Ха Тхе Хьона, який гордо заявив, що переодягнув мене.

Я думав, він змінив мені верхній одяг, але...

Прокляття.

Я міцно заплющив очі і проковтнув лайку у відповідь.

Ні, але хіба це не дивно - знімати білизну? Якби це був лише верхній одяг, я міг би зрозуміти, але зняти весь одяг...!

— Досить. Перестаньмо думати.

Як тільки я вийшов з ванної, я відчув, що зараз схоплю Ха Те Хьона за комір.

Сучий син. Навіть якби не той факт, що він був головним героєм...

Я намагався взяти себе в руки під холодною водою, що лилася мені на голову.

Давай думати позитивно. Було неймовірно соромно, але як тільки розмова з Ча Су Йон закінчиться, я швидко втечу.

Нарешті заспокоївшись, я закінчив приймати душ і дістав із шафки рушник. Тепер мені залишалося лише вдягнути свій новий одяг і вийти на вулицю.

О? Зачекайте.

Новий одяг? Я його приніс?

— Чорт.

Я кинувся до ванної, щоб втекти від Ха Тхе Хьона, тому не зміг взяти з собою одяг, щоб переодягнутися. Я знову зітхнув, накриваючи мокру голову рушником.

Не хочу цього переродження / Don't Want This ReincarnationWhere stories live. Discover now