De jongens gaan op reis!

13 0 0
                                    

Pov Milou:

Ik stap uit bed en loop naar benden. Matthy is inslaap gevallen. Als ik beneden kom rent Lise op me af. Lise: "Meekomen." Ik loop een beetje geschrokken met Lise mee. Lise: "Waarom weet Raoul eerder dan mij dat je een vriendje hebt." Ik lig dubbel van het lachen. Raoul kwam er per ongeluk achter, antwoord ik. Lise: "Ik vind het zo leuk voor je Milou. We geven elkaar een knuffel en we lopen terug naar de andere jongens. Lise: "De jongens weten het nog niet hoor." Oke, zeg ik. Als we terug beneden zijn zit Matthy al op de bank. Ik fluister in Matthy zijn oor: Zullen we ons zo weer 'verspreken' en dat de jongens het dan ook weten. Matthy: "Ja dat is goed." Ik ga bij Matthy op schoot zitten en speel een beetje met zijn haar. Raoul heeft al door wat we van plan zijn dus zegt hij: "Wie willen er zo boodschappen doen?" Matthy: "zullen wij dat doen SCHATJE?" Ja is goed. Robbie is de eerste die het merkt. Robbie: "Wacht, zei Matthy nou sgatje tegen Milou?" Matthy en ik liggen helemaal dubbel. Koen: "Waarom lachen jullie?" Matthy: "Zo grappig hoe jullie het nu pas doorhebben." Milo: "Gefeliciteerd." en de andere jongens volgen. 

Pov Matthy

Jongens ik heb een goed idee voor een video. Koen: "Laat horen." Laten we een Roadtrip maken naar Hongarije. Milo: "Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk." Gelukkig vinden de andere jongens het ook leuk. 

Wanneer gaan we dan? vraag ik. Robbie: "zullen we vrijdag gaan?" "Ik vind het goed. Gaan we dan met de bankzitters camper?" vraag ik. Milo: "Laten we dat maar doen toch?" Raoul: "Ja lijkt mij het beste, maar onze vriendinnen kunnen niet mee." Koen: "Misschien willen die op het huis passen?" Ik vind het wel een goed idee. 

Even later loop ik naar Milou. Milou ik ga vrijdag met de jongens een weekje naar Hongarije. Milou: "ooh wat gezellig." Maar dan moet jij met de meiden op het huis passen, vertel ik verder. Milou: "Dat is gezellig."  Vind je het niet erg dan? Milou: "Nee joh ga lekker wat leuks doen met die jongens. Ze is ook veel te lief voor mij

Pov Milou:

Matthy gaat over 2 dagen met de jongens naar Hongarije. Ik blijf hier met de andere meiden om op het huis te passen. Ik vind het wel jammer dat Matt weggaat. Het was een lange dag vandaag. Ik loop naar de bank en ga naast Matt zitten. Na een half uurtje worden mijn ogen zwaar, dus ik ga naar bed. Matt ik ga naar bed. Matthy: "Is goed schatje. Ik kom er zo aan." Ik geef Matt nog een kusje op zijn hoofd en ga naar bed. Als Matt de kamer binnenkomt gaat hij naast mij liggen en kriebelt over mijn rug.

 

Van klasgenoten naar man en vrouwWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu