Gyerekkoromban mindig is arról álmodoztam, hogy mikor felnövök lesz egy szerető férjem, kivel mindent megbeszélhetek és úgy bánik velem, mint egy hercegnővel, ki meghallgat és törődik velem. Lesz két gyermekünk és szeretetben, békességben neveljük fel őket és amíg a halál el nem választ együtt leszünk. Egészen 15 éves koromig tartott ez az álom, mikor is megismertem George-ot. Nyári szünet volt, a strandon bandáztunk akkori barátnőimmel egy meleg, fülledt nyári napon, mikor odajött George és elhívott randizni. Nagyon jóképű volt és magabiztos, így igent mondtam. Magas, barna hajú, zöld szemű volt sportos alkattal, 19 éves volt. Az első randin elvitt piknikezni, olyan volt, mint egy álom, a tisztás közepén volt leterítve s pokróc, rajta sütemény, eper, üdítők, szendvicsek. Szemem eltakarva kísért oda és mikor kinyitottam a szemeim egy rózsát adott oda, teljesen elcsavarta a fejem, azt hittem megnyertem a lottót vele, de sajnos tévedtem. A kapcsolatunk elején a csillagot is lehozta az égről, de persze az idő elteltével megmutatta ki is ő valójában. Manipulált, verbálisan bántalmazott és megalázott. Azt hittem ez a normális és annyira szerettem, hogy nem tudtam elhagyni, azt hittem nélküle nem tudnék élni és 10 évig vele maradtam. Mikor 20 éves voltam megszületett egyetlen közös gyermekünk, Alex. Mikor megtudta, hogy lány és nem fiú, tört, zúzott a lakásunkban és ordított. Fiút akart, azzal is meggyanúsított, hogy megcsaltam, mert neki csak fia születhet és Alex biztos nem tőle van. Alex születése után elkezdődött a fizikai bántalmazás is. Smink nélkül nem is mertem utcára lépni, ne lássák a monoklim, szégyelltem. Senkinek sem mondtam el mi folyik a zárt ajtók mögött. Kívülről egy átlagos családnak tűntünk, de sajnos a látszat néha csal. Olykor olyan súlyos sérüléseket okozott, hogy kórházba kerültem, olyankor mindenféle hazugsággal magyaráztam mi is történt velem, elején gyanakodtak az ápolók, orvosok, hogy bántalmaz a férjem, de aztán úgy vették biztos csak ügyetlen vagyok. A verbális bántalmazás egy idő után nem volt elég George-nak, így elkezdett megcsalni, hogy érzelmileg is tönkre tegyen. Éjszakákat maradt ki, ittasan jött haza vagy éppen másnaposan. Volt, hogy hetekre eltűnt, mert oda költözött akkori szeretőjéhez és mikor megunta őt vagy ő a szeretőjét hazajött. Az elején nagyon fájdalmas volt, de elfogadtam, hisz ami őt boldoggá teszi az nekem is jó. Az utolsó húzása az volt, mikor hazahozta egyik szeretőjét és kidobott minket, így egyszerre tört belőlem ki az a 10 évnyi bántalmazás, megalázás és ott hagytam, elváltam.
YOU ARE READING
A reményvesztett feleség
Random-Te ostoba liba! Azt hiszed másnak kellenél? Örülj, hogy még rád nézek és eltartalak! Már nem bántottak a szavai, 10 év után ezek voltak a legszebb szavai, amiket hozzám intézett. Talán igaza is van, kinek is kellene egy meggyötört, megalázott nő, k...