Nem tudom Miért mikor bele néztem a szemeibe el vesztem olyan gyönyörű mogyoró barna szemei vannak.Nah mind1 ma beszéltünk egy talit és át jönnek hozzám 17 órakor el is kezdek készülődni meg mosom a haja fel veszek valami laza de menci ruhát és kész is. fel vettem egy fekete y2 os nacit és egy szűkebb topot és azt a pulcsit amit bill töl kaptam 16:45 van és mikor mentem le bill fel hívott hogy itt vannak már le mentem és ki nyitottam az ajtót Bill: szia kicsi Tom: csáo szépség mizu Me: sziasztok skacok gyertek be Tom:mmmm mi ez az isteni illat Me: hát kaját csinálok Bill: Nálunk én csinálom a kaját mert Tom fel gyújtaná a konyhát
Röhögünk Tom: hagyjatok már Me: jól van jól van.
Bill gondolata Tara olyan szép valahogy el kell érnem hogy a barátnőm legyen valahogy el kell neki mondanom hogy szeretem csak most még nem. nem akarom hogy rá mennjen a barátságunk. Vissza Tárához Bill olyan aranyos helyes és kedves fiú nem merem neki el mondani hogy szeretem mert mivan ha vissza utasit és már nem akkar a barátom lenni. kész is lett a kaja .. Fiúk kész a kaja Tom: remek már farkas éhes vagyok Bill : oké megyek Me: Tom majd beszélünk kell Tom : oké Bill gondolatta biztos észre vette hogy tetszik nekem és azt akarja el mondani tomnak vissza Tárá hozz végeztünk a vacsival és fel hívtam Tom ot a szobámba Tom mondanom kell valamit Tom : mond szépség Me :Hát az van hogy bill nagyon tetszik nekem és nem merem neki el mondani mert félek hogy rá megy a barátságunk. Tom: tudom hogy tetszik neked észre vettem mondok neked valamit Me : mond Tom: Billnek is tetszel Me: honan tudod? Tom: mert bill mondta nekem Me : komolyan tudnál vele beszélni hogy máj jojon fel Tom: Igen persze törpe Me köszönöm és meg öleltem Tom ot ..le mentünk és Bill oda jött hozam gyere fel a szobába fel.mentünk közelebb jött hozzám és meg csokolt Bill:Tárá én szeretlek Me : B.Bill én is szeretlek Bill komolyan azt hittem hogy el utasitasz és nem akarsz a barátom lenni. Me : én is ettől féltem és újra meg csókolt bill Tom ki a balt hogy Nah végre ősze jöttetek mi csak nevetünk Tom: ezt meg kell ünnepelni el megyek a boltba piaért Me: oké csak vigyáz magadra Tom: oké Bill te meg vigyázz Tárá ra.Tom el is ment Bill: meg ölelt és ezt mondta köszönöm hogy te vagy a barátnőm Me : én is hogy te meg az én billym vagy Bill: rám nézd felemelt szemöldökel BILLY Me: Igen nem tetszik? Bill: de de csak már becézgetünk rá lökött az ágyra és el kezdet csikizni Bill ne ott nagyon csikis vagyok annyit nevetem hogy be görcsölt a hasam Me: Auu Bill: Tárá jól vagy? Me : Igen csak be görcsölt a hasam Bill : ne haragudj törpem. Tom: haza értem le mentem-tünk a nappaliba Tom: mit csináltatok amíg nem voltam itt Me : Semmit mit csináltunk volna Tom: tudod te jól Me: ahj Tom olyan piszkos fantáziád van bill meg sem szólalt Me: haljatok ma rendezhetnenk egy házi bulit el hívjuk a barátainkat Gustavot georgot sydniet is zoet noaht és akkor bulizunk Tom: ez nagyon jó ötlet Bill: szrtm is oké akkor írok nekik és ti is a fiúknak Time Skip..
Mindenki el jönn el is mentem készülődni Ezt vettem felsminkem ilyen volt
Bill: azt a kurva nagyon vigyáznom kell rád hiszen olyan bomba vagy Me : köszönöm édes te is az vagy
Bill outfitjeTom hol van kérdeztem Bill: szrtm meg fent van.me jah oké mert kB 5 p múlva itt vannak a vendégek Bill akkor szólok Tomnak hogy haladjon Me oké adig én le megyek ha jönnek a vendégek Bill: szia Tom Tára mondta hogy haladj mert 5 p múlva itt lesznek a vendégek Tom : oké sietek . Bill le jött hozzám és tom már végzet is
Tom outfitjeMeg is jöttek a vendégek mindenkit köszöntöttünk el is kezdődött a buli Tom szokásához híven már reszeg volt és csajozott én billel táncoltam
YOU ARE READING
Csak a tiéd vagyok Bill kaulitz ❤️🫶🏽
Romanceszia Tárá kilen vagyok 17 éves .3 napja volt a szülinapom. A szüleim töl külön élek Berlinbe a szüleim Los Angeles be élnek Tom és Bill kaulitz a legjobb barátaim de úgy érzem mintha Bill nél többet éreznék mint barátságot.