Pikachu
Type : Electric
Gender: Male
Special ability: lighting rode
Mutation: unknown
Egg move: charge
Moves known: Thunderschock, Thunder, Thunderbolt,Agility,Strength,Dig,Electro ball, Thunder,flash,Slam,Lightscreen,Takedown,Doubleteam,IronTail,Zapcanon,Thunderpunch,Voltackle,surf,magnetrise,rocksmash,Discharge,Schockwave,voltswitch,protect,Rollout.
Gardevoir ✨✨✨
Type : Psychic/fairy
Gender: Female
Special ability: Trace,Telepathy
Mutation: none
Egg move: Destiny Bond,Synchronoise
Moves known: Confusion,Teleport,Psychic,Hypnosis,Dreameater,Detect,Imprison,Clam mind,Shadowball,Hyperbeam,Lightscreen,Attract,Reflect,Disable,icepunch,icywind, firepunch,Thunderpunch,Magical leaf, confuseray,will-o-wisp,sunnyday,chargebeam, solarbeam,energyball,giga impact,Dazzling gleam,misty terrain,charm,sweetkiss, psybeam,psyschock.
Incineroar
Type : Fire/Dark
Gender: Male
Special ability: Blaze,Intemedate.
Mutation: none
Egg move: Bodyslam,Crunch
Moves known: Dark lariat,Ember,Flamethrower, Throat chop,Bite,Thrash,Flare Blitz,Outrage,Cross chop,FireBlast,Brickbreak,Flamecharge,Brutal swing,Fire pledge, hyperbeam,Earthquake,shadowclaw,gigaimpact,Darkpulse,U-turn,Firefang,Bite, Blastburn,foucuspunch,Dual chop,firepunch,Thunderpunch,superpower.
Gyarados ✨✨✨
Type : Water/Flying
Gender: Male
Special ability: Intimidate
Mutation: none
Egg move: none
Moves known: Bite,Dragon Rage ,Hydro Pump ,Hyper Beam ,Surf, Strength,Body Slam ,Take Down BubbleBeam ,Water Gun ,Ice Beam , Blizzard ,Rage ,Thunderbolt, Thunder, Reflect, Fire Blast, Whirlpool,Waterfall,Twister,Raindance, DragonBreath,Zap Cannon ,Rock Smash, Protect,AquaTail,Hurricane,Stoneedge,Earthquake,Dragonpulse,Hydro pump,gigaimpact.
YOU ARE READING
my way
FanfictionA Pokemon fan reincarnated our favourite mustard what he will do how he will become the very best