Oy ve yorum lütfenn🫶🏻
Efe'nin bölümdeki look
_____
Abim odama girip beni uyandırdığında uykum hafif olduğu için hemen kalkmıştım. Odam daki banyoya geçip önce elimi yüzümü,sonra dişimi fırçalayıp güneş kremi sürdüm. Açık tenli olduğum için yüzüm kızarıyodu.
Banyoda çok oyalanmadan odama geçip dolaptan beyaz bi tişört altıma da yeşil paraşüt pantolon giyinip,elimi saçıma attım ve karıştırdım saçım hafif uzundu ve böyle daha güzel duruyodu.
Çantamı alıp aşağı indim ve mutfaktaki abimin yanına geçip oturdum. Kahvaltı hazırlamıştı. Birkaç bişey atıştırdıktan sonra abimin yanağını öpüp dışarıya gittim. Kırmızı converse'lerimi giyinip binadan çıktım ve okula yürümeye başladım.
Yirmi dakikalık bir yoldu. Yürüyerek gitmeyi seviyodum.Yürürken müzik dinlemeyi seviyodum o yüzden girip rastgele bir müzik açtım ve dinlemeye başladım.Yaklaşık yirmi dakika sonra okula gelince ikinci kattaki sınıfıma girdim. Hoca sınıfa girince kulaklığı çıkardım ve çantama koydum.
_____
Öğle arasında İlayda ile kantine indik ve sıraya girip yiyecek birşeyler aldık ve bahçeye çıkıp boş bir yere geçtik.
Alp abilerin bize gelmesinin üstünden 2 gün geçmişti. Bugün pazartesi olduğu için ilayda'ya anlatmam ferekiyodu.
"Anlat anlat nolduu??!" diye omzuma vurdu. Deli ya. "Kızım bi dur anlatıcam."
dedim. O gün olan herşeyi anlattım."İşte en son kucağındaydım beni yatağıma götürüyordu." İlayda yanımda değişik sesler çıkararak beni dinliyordu.
Benim konuşmamın bittiğini anlamış olucak ki hemen söze girdi."Abayı yakmış bu adam sana ben söylemesi."dedi yüzündeki munzur ifadeyle."Kızım beni umutlandırma ya." dedim
sitem edercesine. Öğle arasının bitmesine 5 dakika vardı bizde yemek yemeyi bitirdigimiz için sınıfa çıkmıştık.______
Okul çıkışı abimi aradım ve ne zaman geleceğini sordum. Okul sonlarında çok yorgun oluyordum o yüzden abim arabayla alıyordu. "Şuan işim var efe yürüyerek gitsen olmaz mı?" dedi mahçup bi sesle tam kaderime râzı gelip cevap verecekken" Ya da seni Alp abin bıraksın." dedi.
Abin.
"Olur bekliyorum ben okulun orda sen söylersin."
"Tamam abicim arıyorum şimdi kendine dikkat et."
______
Alp abi:
Efe ben geldim seni göremiyorum.
Efe:
Okulun önündeyim abi.
Alp abi: