Șapte

114 1 0
                                    


Prima întâlnire în calitate
de soț și soție.

Anabela

Jack sa ținut de cuvânt și a venit aseară,eu eram în cameră și mă uitam pe Disney+ la Albă ca zăpada ,el era în living și mai dădea câteva telefoane pentru mobilă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jack sa ținut de cuvânt și a venit aseară,eu eram în cameră și mă uitam pe Disney+ la Albă ca zăpada ,el era în living și mai dădea câteva telefoane pentru mobilă.Nu dormeam în aceași cameră ,eu am insistat să dorm pe canapea,dar a refuzat .

Azi dimineață ne-a venit mobila pe care ma lăsat pe mine să o comand,a decis să își ia 2 zile libere pentru a mă ajuta să despachetăm ce am luat.
Eram amândoi jos mâncând pizza pe care am comandat o

-Am sunat pe cineva.

-Ok.Raspund sec.

-Anabel trebuie să îți spun ceva.

-Te ascult.

-Prietenul meu are o iubită și vrea să ne vedem.

-Bine.

-Și mai e ceva.
Mă uit atent la el și aștept să continue.

-Fac parte dintr-o mafie.

-Știam.Pupilele i sau dilatat și se uita la mine.

-De unde?

-Păi întarzi mereu,ai un pistol la brâu și ai spus că omori oameni cu sânge rece.

-Ai știut în tot acest timp și nu ai plecat?

-Chiar dacă vreu ești singurul care poate să mă scape de tata.

Se apropie de mine și mă sărută pe frunte.

-Ai dreptata scumpo.Am vorbit cu Adam și e de acord să te ia la curs.

-Serios!?Mă ridc eu entuziasmată.

-Da.Atunci și el de ridică.Ti-am promis că am să fac asta,dar o să mai fie fete la curs și ele cam știu despre noi

-Nu mă deranjeză.Casc dintr-o dată.

-Hai e târziu.

Relația mea cu el sa mai îmbunătăți puțin când spun puțin e foarte puțin.
Nu ripostez merg în cameră și mă înfofolesc în plapumă.

Razele de lumină mă trezesc și strâmb din nas,nu vreau să mă trezesc,dar trebuie astăzi o să vină oameni pentru a ne instala mobila și nu vreau să mă vadă în pijamale.Mă schimb într-un top alb cu niște colanți negri care îmi arată formele.Îmi prind părul într-o coadă sus și mă duc în living.

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum