Taehyung giydiği sade ve şık takım elbisesine göz atıyordu son bir kere . Olmayan tozları omuzlarından silerken çıktı odasından. Kapısından bekleyen abisi sonunda bakışı atıp derince bir nefes aldı." Sonunda hazır oldun. Seni beklerken meyve verdim , al ye "
Taehyung abisinin elindeki çileği aldı ve ağzına attı gülerken. Çileğin nerden geldiğini bilmesede abisi ne zaman gelse onun için getirirdi bir tane.
Taehyung neredeyse sosyetenin alışkanlığı haline gelmiş partilerden birine daha katılmak üzereydi abisiyle . Insanlarla arası iyi değildi. Yakınları dışında yüz vermekten de hoşlanmaz. Özellikle sosyeteye karşı . Belki de en çok nefret ettiği etkinlikler bu partilerdi.
Taehyung parti alanına girecekken abisi ona kolunu uzattı Taehyung koluna girip anında abisiyle salondakilerin dikkatini topladılar . Kol kola olmalarından değil sadece bu kardeşlerin yaydığı aura bile gecenin odağını onlar yapıyor.
Ailelerinin olduğu masaya vardıklarında Taehyung aile arkadaşlarını selamlayıp oturdu , abisi gibi .
Taehyung masadaki sohbetten tamamen uzakta müziğin sesi ve kalabalığa odaklanmışken adının söylenmesiyle kendisine geldi.
" Kusura bakmayın dalmışım... " dedi Taehyung mahcup olmuşçasına gülümserken . Karşısındaki aile dostu da gülümsedi ve tekrar konuştu.
" Diyordum ki , düşündüğün birisi var mı ? "
Taehyung'un yanına oturtturulan Yeji babasının demek istediğini anladığında gözlerini devirmemek için zorladı kendini . Sakin olmak için derin bir nefes alıp uzun parlak saçlarını omzunun arkasına atarken yüzünü masadan çevirdi.
" Hayır efendim yok " diye cevapladı Taehyung kibarca .
Taehyung abisine bakıp bıkkınca nefes verdi bu çabaları hiç bitmeyecekti galiba . Abisi ona içten gülümsedi ve boğazını temizleyip konuştu. Birazdan söyleyeceğini zaten planlamıştı ama şimdi değil , gene de dikkati Taehyung'un üstünden alıp onu bu konudan kurtarmak istedi
" Size bir haberim var ... hatırlıyor musunuz geçen yıl birini sevip sevmediğimi sormuştunuz bende hayır demiştim. "
Yeji'nin ablası onaylar sesler çıkardı ve devam etmesini bekledi .
" Aslında emin olamadığım biri vardı . Emin değildim o yüzden anlatamamıştım ama artık tamamen eminim duygularımdan "
Bay Kim duyduğu onu şaşırtsa da konuştu.
" Bu çok güzel.. Pekala bu kişinin duyguları karşılıklı mı ? "
Taehyung'un abisi Namjoon başını sallayıp konuştu .
" Evet bu konuda ciddi düşünüyoruz "
Bay Hwang sahte merakıyla Namjoon'a sorusunu yöneltti.
" Pekala bu şanslı kişi kim ? "
Namjoon geriye yaslandı , korksa da alacağı tepkiden , emin görünmek için sesine dikkat etti ve kollarını birbirine bağlayıp cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Perde
FanfictionRomeo ile Juliet'i bu küçük sahnede oynayan iki gencin son perdesi ne olacaktı?