LEE YUNA🤍💫
HWANG HYUNJIN🖤📎
...
Sabah olmuştu.Telefonuma baktığımda saat 6:45'ti.Yataktan kalkıp günlük rutinimi yapmak için işe koyulmuştum.
Duş alıp yüz bakımımı yapmıştım.Kahvaltı hazırlamak için mutfağa doğru yol aldım.Dolabın kapağını açtığımda en sevdiğim gevrek vardı.Paketi kaseye boşaltmıştım fakat çok az bir şey vardı,buz dolabında sütün olduğunu hatırlamıştım.Buz dolabından sütü alacaktım ki süt bitmişti.Markete gitmeye karar vermiştim çünkü evde ki her şey bitmişti.(GİYDİĞİ KIYAFET)
👇🏻(SAÇ MODELİ)
👇🏻(Yüzü görmezden gelin)
(GÜNEŞ GÖZLÜĞÜ)
👇🏻(KENDİ YÜZÜN)
👇🏻
...Markete doğru yol almıştım.Telefonuma baktığım da saat 8:17'idi.Dışarda birkaç kişi dışında kimse yoktu.Bu durumdan biraz korkmaya başlamıştım.Birkaç dakika sonra 식료품 가게 (Yemek shop) adlı bir markete girmiştim.Marketten alacaklarımı bulmaya çalışıyordum ama tam istediğim yoktu.Bu yüzden biraz moralim bozulmuştu.Önüme gelenen rastgele bir gevrek,süt ve atıştırmalık alıp kasaya doğru ilerledim.Parayı ödedikten sonra marketten çıkıp eve doğru yola koyuldum.Eve doğru giderken biri sanki beni izliyormuş gibi hissettim ve arkamı döndüm fakat kimse yoktu.Bu durumdan iyice kormaya başlamıştım çünkü sabah sabah dışarda kimse yoktu.Eve hızlı adımlarla gitmeye çalışıyordum.Evin tam önüne gelmiştim ki arkamdan bir ses geldi.Arkamı döndüğümde siyah saçlı,siyah giyinimli,ağzında maskeli biri vardı.
Kapıyı açmak için anahtarı takmayı çalışıyordum ki ağzımı değişik kokan bir bez ile kapattı.Gerisi karanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HYUNJİN İLE HAYAL ET. Mafya Hyunjin tarafından kaçırılıyorsun.
Acakİyi okumalar. (\_/) ( •.•) />♡ (Hata varsa ''I AM VERY SORRY'' ''너무 미안 해요'')