Iris era mai încrezătoare ca niciodată, înaintând înspre înfricoșătoarea Zonă a Armelor cu pași rapizi și cu o expresie veselă și relaxată pe chipul presărat cu pistrui. Decise că trebuie să fie exact ea însăși dacă își dorea să o cunoască pe Lilith cu adevărat. Oferă ceea ce vrea să primească. Așadar, exact asta avea să facă. Își purta șalvarii preferați, negri, espadrilele cu ciucuri colorați și tricoul cu Freedy Mercury în concert. Părea complet ruptă din peisaj.
În același timp însă, Amarantha se plimba liniștită pe holurile Diviziei. Alexandre era la antrenamentele de dupa-amiază cu operatorii de nivel doi.
Zâmbi când o observă pe Iris venind spre direcția ei, apărând de după un colț.- Bună ziua, Iris, o salută calm.
- Bună ziua, doamnă Karlsen! o salută entuziasmată. Ce mai faceți?
- Să înțeleg că mergi la Lilith? îi indică puloverul.
Pe braț avea un pulover gros în culoarea muștarului, iar în mână ținea o plasă mare de carton din care ieșea un miros divin de mâncare caldă. Iris gătise cu spor toată dimineața aceea, ascultând muzică rock și curățând scoici. Pregătise trei feluri de mâncare din ceea ce îi spusese Lilith că îi place, și anume: scoicile condimentate cu pătrunjel și sos de vin alb cu usturoi, icre negre de calitate superioară cu felii de lămâie și rondele de măsline verzi și negre, și caviar ușor înăbușit în unt. Iris pregătise și brioșe cu glazură de cafea amăruie, pentru că știa că lui Lilith îi place și cafeaua. Zâmbi larg, ridicând punga în aer.
- Da! Las acest ospăț regal în Zona Armelor. Lilith m-a acceptat prin preajmă. Doriți o scoică?
- Este un gest foarte drăguț din partea ta. Sunt sigură că Lilith se va bucura nespus că ai pregătit acest ospăț savuros în vederea zilei sale onomastice. Mă bucur, de asemenea, că te-a acceptat. Ea este oricum foarte retrasă și cu greu acceptă pe cineva. Sunt și surprinsă și mulțumită că îți vei petrece dupa-amiaza cu ea. De unde știai că astăzi este ziua ei?
Iris își mări considerabil ochii în nuanța ierbii crude. Pe pleoape avea pictate codițe perfecte din tuș cu sclipici bronzuliu. În colțurile exterioare, își desenase două stele mici, aurii. Nu îi venea să creadă.
- Habar nu aveam! strigă. Vai, doamnă Karlsen, nu aveam efectiv nici cea mai mică idee că este ziua ei. Mi-a zis că îi plac icrele negre și scoicile, deci am zis că dragostea trece prin stomac. Dar ziua ei? Ce minunat! Oricum aveam un cadou fenomenal pentru ea. Îl va iubi.
Femeia zâmbi ridicându-și sprâncenele.
- Oh! Se va bucura oricum pentru prezență. De mai bine de douăzeci de ani își face ziua singură. Dar nu ști de la mine că azi e ziua ei, bine?
- Atunci de unde știu? mimă o expresie încurcată. Trebuie să îi cânt la mulți ani, neapărat. Cadoul ei va veni astăzi la ora cinci după amiaza. Vreți să știți ce este? sări o dată pe loc.
- Doar dacă dorești să-mi spui.
- Sigur că doresc! Sunteți gata? râse, scoțându-și telefonul din buzunarul larg la șalvarilor. Îi arătă pe ecran o fotografie cu un șarpe lung de trei metri ce părea construit din bomboane colorate, una dintre cele mai rare specii din lume. Este un șarpe curcubeu! Sunt foarte rari și foarte prețioși. Știu că își iubește mult șerpii și pot înțelege de ce. Am intrat și eu la ei, ne-am privit chiar în ochi. Niște suflete nobile. Ce ziceți? Îi va plăcea?
- Îl va adora. Cred că este și cel mai frumos cadou pe care îl poate primi de la cineva. Își iubește foarte mult „animăluțele", așa cum îi place ei să le denumească. Peste câteva zile te voi chema la mine în birou. Momentan aștept un răspuns de la Agenția din Nevara. Când voi primi răspunsul voi vrea să vorbesc cu tine despre ceva anume. Dar nu îți bate capul cu asta acum. Lilith se va bucura nespus pentru atenția pe care i-o oferi. De aș avea mai mulți oameni ca tine aici, Divizia ar fi raiul sub pământ, râse. Dar deja cer prea multe.
CITEȘTI
Sânge de lider - O poveste sângeroasă
Mystery / ThrillerVolumul 2 din seria: Spinii Răzbunării Sângele unui lider este simbolul puterii și al autorității, al datoriei și revendicării. Vărsarea acestuia nu va avea să aducă nimic bun, nimic concret și sigur pentru două lumi incompatibile. Complexitatea l...