1)SUİKAST

21 4 11
                                    

G.O.A.T:Darkness hadi bana abi de a bii abiii
Darkness:Abbiii!
G.O.A.T:Aferin benim akıllı kardeşime AFERİN! hemen bunu anneme söylemem gerekiyor.

Kardeşim ilk defa bana abi demişti. Ve ben aşırı mutluydum. Ama bu mutluluğu anneminde tatmasını istiyordum. Babam işteydi. Bu yüzden ona akşam söyleyeceğim.

G.O.A.T:Anneee! Darkness bana abi dedi!
Anne:İnanamıyorum! Gerçekten mi?
G.O.A.T:Evet anne hatta dur kardeşimi getiriyim senin yanındada söylesin. Darkness! Buraya gel abicim!
İyi izle anne Darkness abi de bana hadi abii!
Darkness:Abbiiii!!!
G.O.A.T:Aferin sana Darkness!!!
Anne:Vay canına G.O.A.T! Bunu ona nasıl öğrettin?
G.O.A.T:Çok zor değil sadece harfleri ve heceleri anlayabileceği şekilde söyledim oda aynısını söyledi
Anne:Bunu baban işten gelince onada göstermelisin bence.
G.O.A.T:Göstericem zaten çok mutlu olacak!

Heyecanla babamın işten gelmesini bekliyordum. Çünkü babamı bu haber en az benim kadar mutlu edecekti. En sonunda bir kapı tıklama sesiyle irkildim ve kapıya doğru koştum. Kapıyı heyecanla açtım. Karşımda babam duruyordu.

G.O.A.T:Baba hoşgeldin
Baba:Hoşbulduk oğlum nasılsın?
G.O.A.T:İyiyim baba ama sana çok mutlu olacağın birşey göstericem.
Baba:Göster bakalım
G.O.A.T:Darkness gel bakayım! Hadi bana abi de abiii!
Darkness:Abbiiii!!!
G.O.A.T:Gördün mü baba kardeşim konuşabiliyor.
Baba:Bu harika birşey evlat ikinizide tebrik ediyorum. Ama benim biraz dinlenmem gerek çok yorgunum.
G.O.A.T:Peki baba sen dinlen yarın işe gitmeyeceksin zaten bol bol vakit geçiririz.
Baba:Haklısın oğlum. Hadi size iyi eğlenceler.

Kardeşimide alıp odama çıktım. Önce Darkness'ı yatırdım. Sonra kendim yattım. Fakat sabah olacaklardan habersizce uyandım.

Anne:G.O.A.T! Darkness! Uyanın çabuk hadii!
G.O.A.T:Noldu anne yaa?
Anne:Kalkın ve saklanın şehir bombalanıyor!
G.O.A.T:Ne bombası anne sen ne anlatıyorsun!

Annem ben kalkmayınca beni ve kardeşimi kucaklayıp kilere sakladı ve dedi ki:

Anne:Sakın korkmayın burdan asla çıkmayın!

Kardeşime sarıldım ve onu sakinleştirmeye çalıştım. En sonunda uyudu. Bende onun uyuduğunu fırsat bilip annemlere bakmaya gittim.

G.O.A.T:Anneeee! Babaaaa! Nerdesiniz!?

Onlardan ses ya da cevap alamadım. Ve ağlayarak kardeşimin yanına yattım.
Uyandığımda çok karmaşık bir manzarayla karşılaştım.

G.O.A.T:Buraya nolmuş böyle? Kimse varmıı!? Anneee! Babaaa! Yokmu kimse yaaa!?? Darkness! Uyan abicim gidiyoruz.
Darkness:neyeye abii!
G.O.A.T:Uzaklara abicim çok uzaklara!

Darkness'ı sırtıma aldım ve yola çıktım. İlerlerken bir yandan etrafa bakıyor bir yandan ise yüzümü asıyordum. Derken annemin ve babamın cesetleriyle karşılaştım.

G.O.A.T:Olamaaazz! Anne baba!! Size kim yaptı bunu! Her kim yaptıysa intikamını almadan ölmeyeceğim.

Darkness'la beraber epeyce yürüdük ve bir ormana ulaştık. Hiç sesimi çıkarmadan ormana daldım ve dümdüz yürümeye başladım. Şanslıydım ki ormanda hiç tehlikeli hayvanlar yoktu. Hepsi suikast yüzünden kaçmıştı. Ormanda da uzunca bir süre yürüdükten sonra terkedilmiş bir mağaraya ulaştım. İçeriyi kontrol ettim. Bir tehlike olmadığını anlayıncada içeri girdim. Kardeşimi yere yatırdım. O uyandıktan sonra acıktık. Ben ise ormanda bulduğum dal parçalarından mızrak yaparak avlanmaya çıktım. En sonunda bir geyik avladım. Onu mağaraya kadar taşıdım. Ve kardeşimle beraber yedik. Çok yorulmuştum. Çünkü kardeşimi saatlerce sırtımda taşıyıp buraya getirdim. Üstüne birde avlanmaya çıktım. En sonunda rahat bir uyku ümidiyle kardeşime sarılıp gözlerimi kapadım. Uyandığımda güneş çoktan tepeye çıkmıştı. Kardeşim ise benden önce uyanmış başımda bekliyordu.

G.O.A.T:Darkness uyandın mı?
Darkness:abbii beyn uyandıym şeni bekliyoyum hadi cayım şıkıldı.
G.O.A.T:Tamam abicim kalkıcam birazdan sen istersen bekleyebilirsin.
Darkness:Tanam abbii!!

Zorlukla yerimden doğruldum. Bayağı uyumuştum ki güneş tepedeydi ve öğlen olmuştu. Darkness ise açtı. Onu daha fazla aç bırakmamak için mızrağımı elime aldım ve tam o sırada gökten inen bir şeyle yukarıya doğru baktım.

1. BÖLÜM SONU

Sizce 2. Bölümde neler olacak? Ve o gökten inen şey neydi? Ayrıca bu bölüm hakkındaki düşüncelerinizide yorumlamayı unutmayın 2. Bölümde görüşürüzzz🙂😺👌❤👑😎

G.O.A.T:Bir kahramandan daha fazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin