part 7

144 25 0
                                    

ئەڤەند هاتە پشتم و دەستی خستە سەر شانم وتی چی بووە؟ گاڵتەجاڕی چی؟ من ویستم قسەیەک بکەم بەڵام شکور پەیوەندی بۆهات و ڕۆشتە دەرەوە، نزیک بوومەوە وتم دۆعا بۆ ئەو کەسە بکە کە پەیوەندی بە ئەڤەندەوە کرد دە نا خۆت دەتزانی چیی ڕوودەدات... وام وت و ڕۆشتم..ئەو شەوە ئەڤەندیش مەسەلەکەی دوبارە نەکردەوە، ڕۆژی دواتر بوو لە کۆمپانی بووم خەریکی کار بووم ئەڤەند هاتە ژوورەوەو دانیشت.. وتم بۆ لەدەرگات نەیا؟ وتی کۆمپانی... نزیکی بوومەوە وتم واز لەم لووت بەرزیەت بێنە.. ئەڤەند... دورکەوتمەوەو سەرم بەسەر بابەتەکاندا داخست، وتی ئەم ئێوارەیە دەڕۆینە ماڵی ئێمە، بە بێ سەر بەرز کردنەوە وتم کاتم نییە... وتی نەموتوە کاتتهەیە یان نا... سەرم بەرز کردەوە و خۆی ئاسای کردەوە و دەستی گرتم زوو دەستم لایا.. وتم هەوڵەدەم، وتی زۆ پێداگیری، وتم کێشەیەک هەیە؟ هیچی نەوت ئێوارەکەشی نەڕۆشتم و پێداگیریم کرد، تەقریبەن ماوەیەک تێپەڕی هەردوو خێزانەکە زانیان دایکیشم دەیزانی لە خۆشیا نەیدەزانی چی بکات دەیزانی کە خاوەن کۆمپانیاو پارەیە، لەلایەکی ترەوە هەستم بە دایکی ئەڤەند کرد کە هیچ منی خۆش ناوێت بەداخەوە... ئێوارەیەک بوو ئەڤەند هاتە ماڵمان بۆ یەکەمین جار بۆر پێم سەیر بوو دانیشت و دایکم هە ئەهاتە چواردەوریا، ئەڤەند بە دایکمی وت ئەمەوێت لەگەڵ ئێڤا هاوسەرگیری بکەن گەر ئێوە ڕازی بن مێمووری و دادوەر ئامادەیە دایکم ویستی پیرۆزە بەڵام ڕێک قسەکەیم بڕی وتم چی دەربارەی خێزانەکەت؟ بزەیەکی کرد وتی ئازیزم دایکم کەمێک دەمارگیرە کە هاوسەرگیریمان کرد خۆی باش دەبێ دڵنیبە... سەری بایا وەک ئەوەی ئاماژە بکات دایکی کە چۆنە، وتی من سبەی دێم و لەگەڵ ئێڤا دەڕۆین ئێوەش دەتوانن بێن خاتوو*** ڕۆشت دواتر هەستم بە لووت بەرزی دەکرد ، ئاخخ دایکم هیچ شەوێک لە ژیانم هێندەی ئەو شەوە باش نەبووبوو لەگەڵم هیچ کاتێک...
ئەو شەوە تا نزیکی بەیانی زۆر گریام خوشکەکەم لەولاتر خەوتبوو دواتر بڕیاری هەموو شتم دا و جل و کەلوپەلەکانم کۆکردەوە، بەیای زوو بۆکسێکیان هێنا کە جلی بووکێنی زۆر جوان تیابوو سەرەتا وتم لەبەری ناکەم بەڵام دایکم زۆ قسەی کرد

 ئەو شەوە تا نزیکی بەیانی زۆر گریام خوشکەکەم لەولاتر خەوتبوو دواتر بڕیاری هەموو شتم دا و جل و کەلوپەلەکانم کۆکردەوە، بەیای زوو بۆکسێکیان هێنا کە جلی بووکێنی زۆر جوان تیابوو سەرەتا وتم لەبەری ناکەم بەڵام دایکم زۆ قسەی کرد

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

نزیکی ئێوارە بوو ڕۆشتین و مارەکراین و ئەڵقەی لە دەست کردم.... بە ئەڵماس داپۆشرابوو ئەوانە بۆ ئەو هیچ نەبوون

دواتر ماڵاوایم کرد تەنها بۆ نەبوونی باوکم و خوشکەکەم لەگەڵما نامێنێ دڵم پڕ بوو لەوێ ڕۆشتین دەستی خستە سەر دەستم لە ناو ئۆتۆمبیلەکە ئەڤەند وتی لە ناو ئەم جلانەیا زۆر جوانیت دەزانم دیزاینی خەونەکانت نییە بەڵام بەڵێن بێت بۆ ساڵی داهاتوو ئەوە بێت کە ل...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

دواتر ماڵاوایم کرد تەنها بۆ نەبوونی باوکم و خوشکەکەم لەگەڵما نامێنێ دڵم پڕ بوو لەوێ ڕۆشتین دەستی خستە سەر دەستم لە ناو ئۆتۆمبیلەکە ئەڤەند وتی لە ناو ئەم جلانەیا زۆر جوانیت دەزانم دیزاینی خەونەکانت نییە بەڵام بەڵێن بێت بۆ ساڵی داهاتوو ئەوە بێت کە لە خەونەکەتدایە، خۆزگەم ئەخواست لە جێگی ئەڤەند موڕاد با بەڵام نەبوو ئەو جلانە کەمێکیش دڵم پێ خۆش نەبوو، ئێوارە کە گەڕاینەوە نانمان خواردبوو دایکە هەر نەشهاتە لامان زەینەب نەبێ سڵاوی گەرم و بەخێرهاتنی کرد کە ڕۆشتینه سەرەوە بۆ ژوورەکەی ئەڤەند ئای چەند خۆش بوو، جلێکی کراوەی لەسەر سیسمەکە بوو وتی دەمەوێت ئەمە ببینم لەبەرتدا دەستم هێنا بە پشتملمداو دەرگاکەم کردەوە وتم وەک ئەوەی پێشتر لە دەرەوە قسەمان کرد.... دەی.. بزەیەکی کرد وتی بەڵام دڵم دەشکێنی هاوژینەکەم وتم ئەڤەند.... ئیتر چووە دەرەوە و جلەکەم لەبەر کرد و خەوتم بەیانی بوو زەینەب لە دەیگای یاو هات و پێکەنی وتی ئەم جلانە بگرە خاتوونی بووک دواتریش دەڕۆینه دەرەوە بۆ جلکڕین، دەمزانی کە دایکی ئەوانەی پێ وتوە تا وەک خێزانی ئەوان شاهانەی بم جلەکەم وەرگرت و دواتر لەبەرم کرد

لەگەڵ پووتێکی درێژی سپی تا قاچەکانم دیار نەبن و ڕۆشتمە خوارەوە یامەتیدەری ماڵەکە وتی بەڕێز ئەڤەند لە دەرەوە چاوەڕێتە، ڕۆشتم دانیشتم و بەیانی باشم کرد و نانمان خوارد دەستی گرتم وتی لە دایکم مەگرە ئەو کەمێک وایە کەتێکەڵ بوو باشەبێت، وتم واتە ئەو تۆش...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

لەگەڵ پووتێکی درێژی سپی تا قاچەکانم دیار نەبن و ڕۆشتمە خوارەوە یامەتیدەری ماڵەکە وتی بەڕێز ئەڤەند لە دەرەوە چاوەڕێتە، ڕۆشتم دانیشتم و بەیانی باشم کرد و نانمان خوارد دەستی گرتم وتی لە دایکم مەگرە ئەو کەمێک وایە کەتێکەڵ بوو باشەبێت، وتم واتە ئەو تۆشی بەو شێوە پەروەردە کردوە پێکەنی زۆر کەم پێکەنی هەمیشە توڕەو لووتبەرز دیار بوو هەر واشبوو بەڵام لەگەڵ مندا نا... کارتێکی داناو وتی بێ دڵ لێ مەکە، دواتر لەگەڵ زەینەب ڕۆشتین پێکەوە شتمان زۆر کڕی سەرەتا کە نرخەکانم دەبینی دەلەرزیم... بەڵام زەینەب وانەبوو، ئاخر ئەو وەک من نەژیاوە... ڕۆژێک داوام لە دایکم کردبا بۆ پارە... هەزاران قسەی دەکرد بەڵام کاتێک لەبەر سەرما دەستم دەکردە ناو گیرفانم و پارەی باوکمی تیا بو لە خۆشیا دەگریام، تەقریبەن مانگێک تێپەڕی هەموو ڕۆژ دایکی ئەڤەند قسەی دەکرد بەڵام گوێم لە نەدەگرت، موڕاد زۆر کات دەهات ئەو کاتی زانی بووم بە هاوسەری ئەڤەند بە جۆرێک تێکشکا کە من خۆشم ئازارم بۆی چەشت لە ماوەی کۆتایدا زۆرەهات بۆ کۆشک و هەر لەگەڵ زەینەب قسەی دەکرد کە شەوێک لەسەر خوانی ئێوارە بووین من وتم تا دەسشۆر دەڕۆم کەمێک ڕووخسارم دەشۆم بەلای ژوورەکەی زەینەب تێپەڕیم کە هە قسەیان دەکرد موڕاد وتی باشە بەمزوانە هەوڵ دەدەم هاوسەرگیری بکەین ئەویش لەبەر ئەو مندڵە، کە ناوی منداڵم بیست لەخۆمەوە گەدەم تێکچوو لە دەسشۆرەکە زۆر تێکچووم هەر خۆمم گرت تا ئیتر هەستم بە هەناسە نەکرد و ڕۆشتمە خوارەوە خێرا بۆ دەرەوە ڕۆشتم ئەڤەند هات وتم مەیە لەگەڵ شۆفێرەکە ڕۆشتم چەند جارێک وتم ڕایگرە تا کۆتا جار هاوارم کرد وتم، ئەڵێم ڕایگرە هەناسەم بۆ نادرێت توخوا، دابەزیم بە گریانەوە ئەوەندە گریام کە لەسەر زەوییەکە دانیشتم ئیتر هیچم پێنەما بە بێ هێزی کەوتبووم دیار بوو شۆفێرەکە هەواڵی بە ئەڤەند دابوو لە ناو ئۆتۆمیلێکی تر دابەزی کە زانی هیچ ئاگام لە خۆم نییەو تەنها چاو دەتروکێنم هەڵیگرتم و بەرەو ئۆتۆمبیلەکە بردمە بە باوەش..

تۆڵە💙 Where stories live. Discover now