Chan:Han Yn?!Yn'ye ne oldu?
Han:Chan Yn vuruldu.Rm Yn'yi vurdu ve kaçtılar ya sen?
Chan:Changbin ile seni yalnız bırakamazdık Han.Hadi hemen hastaneye gidelim.
...ARABADA
Chanbin:Tamam sakin olalım hemen yola çıkıyoruz ve en yakın hastaneye gidiyoruz.
...HASTANE
Dr:Durum ne?
Hm)Hemşire):Silah ile vurulmuş böbreklerin tam ön kısmında yara var mı bilmiyoruz.
Dr:Ameliyat haneye alın hemen.
Chan:Han iyi de neden Yn'Yi vurdular?
Han:Aslında beni vuracaklardı fakat Yn o sırada önüme geçti ve kurşun ona geldi.
Changbin:Diğerlerini aradım ama sadece Seungmin Felix Soobin ve Niki gelicek.Rowoon babasının yanına geri dönmek zorunda kalmış.Sulli ise olayları sindirmek için eve gitmiş Sana'da abisi kızdığı için.Bizimkiler çok kalabalık olmasın diye gemiyorlar.
Felix:Çocuklar!Yn nerde?
Han:Şimdi ameliyat haneye alındı.
Seungmin:Han üstün ful kan.
Soobin:Lütfen ona bir şey olmasın.(ağlamaya başlar)
Niki:Soobin bunu yolda da konuştuk ağlarsan olaylar daha da kötüleşebilir.
Soobin:Elimde değil.
Felix:Han ne oldu oaly ne yani?
Han:Rm aslında bana sıkacaktı fakat o sırda Yn önüme geçti ve ona vurdu.Sonrasında da hiç bir şey yapmadan direk evden çıktılar.
Niki:Neden her şey Yn'nin başına geliyor ki?
Chan:Bir bilsek.
Han:Umarım ona bir şey olmaz.Sahi babamlar.
Soobin:Ben mesaj yazdım.Akşama doğru gelebilirlermiş anca.
Seungmin:Tamam gerçek kızı değil ama insan işi bırakıp gelirdi be.
Felix:Dr. ne zaman çıkar?
Chan:Allah bilir.
...
YARIM SAAT SONRA
Dr. Çıkar-
Han:DOKTOR!Yn nasıl iyi mi bir şeyi yok değil mi?
Felix:Kardeşimiz iyi değil mi?!
Soobin:Nolur bir şey söyleyin başına bir şey gelmedi değil mi?
Niki:NEDEN ÖYLE BAKIYORSUNUZ KONUŞSANIZA!
Chan:Yoksa Yn.
Hepsi birden Chan'a baktı.Soobin tekrar ağlamaya başladı.Felix'in gözleri doluyordu.Seungmin ise hala doktorun konuşmasını bekliyordu.
Dr:Koma tehlikesi çok büyük.Birazdan normal odaya alıcaz.Eğer bir saat içinde uyanmazsa bilinki komaya girmiştir.Ama siz dua etmeye devam edin.Malum komada da ölüm riskleri olabiliyor.Geçmiş olsun.
Sr. gidince Soobin göz yaşlarını tutamadı ve ağlamaya başladı.Felix'te öğle.Ama Soobin'in durumu daha kötüydü.
Seungmin:Kendinizi boşa üzmeyin belki uyanıcak.
Felix:Seungmin kendini zorlama sende ağlamak istiyorsun.
Seungmin:Evet istiyorum ama Yn'yi de üzmek istemiyorum(İstemiyorum derken sesi titredi ve ağlamaya başladı)
Chan:Ağlama Seung.(Seungmin'e sarılır)
Han:Ben diğerlerini arıyacağım.
Changbin:Felix.Gerçekten ağlamaya değmeyebilir.Uyanıcaktır(Oda Felix'e sarılır)
Niki ve Soobin de birbirlerine sarılıp ağlıyordu.
Yn odaya alınmıştı.Heğpsi camdan ona bakıyordu.Soobin hariç.Bakmayı reddediyordu.Onun yerine Niki'ye sarılmış ağlıyordu.
Hyunjin:Han!Biz geldik.Noldu?
Han:Sanırım Yn komaya girdi.Yani eğer bir ssat açınde uanmazsa komaya girmiş demektedir.
Minho:Diğerleri?
Han:Soobin iyice kendini hırpalamaya başladı anlık kriz geçirecek hala gedli.Felix2te de ağlıyor.Seungmin'de en sonda saldı.Niki Soobin'i ve Yn'yi gördükçe ağlıyor.Chan Seungmin' Changbin Felix'i yatıştırmaya çalışıyor.Biz sakiniz de onlar değil.
I.N:Umarım Yn'ye bir şey olmaz.Yoksa onların ne hale geleceğini düşünmüyorum.
Chan:Gelmişsiniz.Seungmin'e bakıcam derken yanınıza gelemedim.Biz bunları Rowoon'a Sulli ve Sana'ya nasıl açıklayacağız.
Minho:Rowoon'un haberi var.İlk başta sesi titredi sonrada ağlamaya başladı fakat buraya gelmesi şuan imkansız.Sulli ve Sana telefonlarını açmıyor.Sulli'nin kapalı.Sana'nın telefonu meşgule atılıyor sanırım telefon abisinde.
Birden hepsi bir bağırış duyar ve gördükleri kişi karşısında çok büyük bir şoka uğrarlar.
????:YN! O NERDE?!