-Miért bánsz így velem?Én nem vagyok elég jó?😭A csaj egész úton sírt a kocsiba...
Kb 5perc múlva megis érkeztünk a helyszínre.
-Bianca sajnálom amit mondtam!
-Semmi gond Tommyybébii!Majd folytatta a nyávógást tovább.
-Ah istenem.Kijelentettem majd egy csókót adtam a szájára.
-Olyan jól csókólsz Tommyybébii!
Majd elkezdtünk befelé sétálni.Igazából én egyből a haverjaimhoz mentem.
-Csá bro!Mi a szitu?Pacsiztam le Bencével.
-Cső tesa!Köszöntek a barátaim,majd leültünk egy fotelbe.[Vissza Elissához]
Felszaladtam a szóbámba majd láttam hogy Tom beült a kocsiba majd elhajtottak.
Rá pár percre már Bill is ide ért.2 üzeneted érkezett tőle.:•Bill Kaulitz•
-3perc és ott vagyok Eli!
-Itt vagyok nyisd ki az ajtót!!Majd mentem szépen és kinyitottam az ajtót a királyfinak.
-Szioo Bill!Mi a helyzet?
-Mondanom kell valamit oke?De ne akadj ki!Lépett beljebb a házba.
-Ahj félek!Mondj valamit!Tettem hozzá
-Elissa én először szeretném neked mondani hogy,hálás vagyok hogy itt vagy nekem,szeretlek és rám örökre számíthatsz mert mindig itt leszek neked!De én őmm..Láttam hogy kínos neki a helyzet.
-BILL!Mosolyodtam el.
-Öm,igeen?
-Ne is folytasd!Tudom hogy mivan!
-MII?!?KOMOLYAN?Nézett a szemeimbe.
-Bill én bárhogy szeretlek és elfogadlak!A fiúk jönnek be?Nem érdekel,szeretlek,és ez nem fog változni!Öleltem meg.
-Szeretlek Elissa!
-Én is téged Bill!
Az ölelésünk kb 2percig tartott mert rájöttünk hogy 21:40 van,és rohannunk kell!
-Hát akkor indulás!Tette hozzá Bill
Léptünk ki a házból majd be ültünk Bill kocsijába.
-Tommal egyépként kibékültél?Kérdezte meg.
-Hát jött ma bocsánatot kérni,vagy valami olyasmi,csak volt vele egy csaj szóval mindegy.Választ adtam neki
-Áh értem!
22:06 ra megérkeztünk a helyre,Bill látta hogy izgulok ezért megfogta a kezemet és úgy sétáltunk befele..Nagy volt a helység,sok ismeretlen arc,néztem össze vissza majd észre vettem Davidot aki éppen Tommal beszélgetett.
-Oda köszönünk nekik?Kérdezte tőlem a fiatalabbik Kaulitz.
-Hát..Menjünk!Nagyon amúgy semmi kedvem nem volt David társaságában lenni,dehát Billért bármit.
Léptünk oda hozzájuk,mindenkinek megakadt a szeme rajtam.Föl-Le néztek engem,De nyilván mindenki észre vette hogy Bill kezét fogom.-Sziasztok srácok!Köszönt oda Bill.
-Sziasztok!Gondoltam én is köszönök hogy ne tűnjek bunkonak.
-Szia,Sziasztok!Köszöntek vissza nekünk,de még mindig engem méregettek.
-Ő a barátnőd Bill?Kérdezték a többiek
-Neem!Csak a legjobb baratnőm.Mosolygott rám majd észre vettem Karolinát és oda mentem beszélni hozzá,tök jól éreztem velem magam és annyi piat ittam hogy egy kicsit megszédültem.Kimentem a mosdóba arcomat megmosni de éreztem hogy valaki követ engem.-Szia cica van gazdád?Egy férfi hang szólalt meg,majd meg fordultam és David ált ott.
-Mit akarsz?Kérdeztem flegmám
-Téged cica,hát ki mást?Majd elkezdett közeledni hozzám.
-Fejezd be!Néztem rá,ő meg a zsebéből elő vett egy kést.
-Ha nem engedelmeskedsz akkor büntetés jár cicus.Mosolygott perverzesen.
-Mit szeretnél?Kérdeztem tőle és ő a nyakamhoz tartotta a kést.
-Gyere utánam!Majd a csuklómat megfogta és bevitt valamelyik szobába.
-Most feküdj le az ágyra!
-Oké,oké!Lefeküdtem az ágyra.
-Vedd le az egybe rugád!Levettem és követtem az utasitásaít.Rámfeküdt és 2 újját éreztem magamban.
-Ahh.Nyögtem egyet ami nagyon kínos volt,de ő csak mosolygással dijazta.
-Oké mos én fekszem az ágyra és tedd a dolgod!
-J,Jó.Nyeltem egy nagyot és megvártam amíg lefeküdt az ágyra,felkaptam a ruhámat a kezembe és gyorsan kirohantam az ajtón,be szaladtam a mosdóba és felvettem a ruhámat.
David észre vette hogy nem vagyok ott,ezért futott utánam.
-ELISSA ÁLJ MEG!Ordította.Néztem hátrafele és neki ütköztem valakinek miközbe futottam.Tom volt az.
-KÉRLEK SEGÍTS!!Átölelt Tom.
-Mi a baj Eli?Nézett lefele rám,ekkor észre vette hogy David fut utánam.
-Elissa!Mondtam hogy engedelmeskedj!Most szépen jössz velem vissza!Megfogta a hajam és ott akart vissza húzni,de Tom közbe lépett.
-DAVID SZÁLJ LE ELISSÁRÓL!Üvöltötte.
-Miért ha nem mi lesz?Azt csinálok amit akarok!Jelentette ki.Láttam hogy ez Tomnak nem tetszett úgyhogy mondta szép halkan a fülembe.
-Eli,fuss le Billhez!
-De nem hagylak itt!Mondtam neki vissza.
-Menj Eli!Most!
Ekkor lefutottam Billhez aki éppen a fiúkkal ült egy asztalnál.
-BILL JÖNNÖD KELL!!TOM ÉS DAVID ÖSSZE FOGNAK VEREKEDNI!
-HOL?NEM HAGYOM HOGY A TESOMAT MEGVERJÉK!......
ESTÁS LEYENDO
Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋
RomanceSziasztok!Elissa vagyok 16 éves és jelenleg Los Angelesben élek anyámmal még 1 napig mert jó állást kapott Németországban szóval oda költözünk.Apám nem él velünk mivel mikor még 3 éves voltam megcsalta apám az anyámat a legjobb barátnőjével.Szánalma...