Polis - Amirim buldum, çok kötü halde... Acil ambulans lazım!
Dedi endişeyle kanlı bedeni çözmeye çalışarak, ilk dudağında ki bantı açmıştı. Olay yerine gelenlerse büyük bir şok yaşamıştı, genç beden kötü görüyordu. Üstü başı kan içindeydi, darp edildiği belliydi, dudağında bile yaralar vardı. Kurumuş kan vardı, ağır darp edilmişti, bunu yapan belli değildi. Kim olduğunu ancak ondan ögrenebilirlerdi yoksa zordu. Biri hemen ambulans çağırmıştı, acil gitmeleri lazımdı.
Polis - Selim hemen sende elini çöz!
Selim - Ailesi görünce kötü olacak, komiserim o bıçağı çekecek miyiz?
Polis - Hayır kanaması artabilir, bunu göze alamayız. Sende daha fazla uğraşma bağı direk kes!
------------
Ailesine haber uçmuştu, kendisiyse hastaneye götürülüyordu. Durumu iç acıcı değildi, o an kalbi durunca elektro şok verilmişti. Ölmekle ölmemek arası gidip gelir gibiydi, yine kalbi durmuştu. Bu 2 etmişti, tehlikedeydi.
Zaman atlaması
Hastane!Mecnun B - Hangi puşt oğluma kıydıysa kolay kolay ölmeyecek, tek tek kemiklerini kıracağım.
Dedi sinirle olduğu yerde dönüp dururken, resmen volta atıyordu. Oğlunun kanlı bedenini görünce canından can gider gibi olmuştu. Gözleri dolmuştu, oğlu cidden berbat haldeydi. Onu kan içinde görmek içini yakmıştı, Savaş ise hastaneye gelmemişti bile çünkü yapanı çoktan öğrenmişti. Babasının yaptığını biliyordu, kızmıştı da ama ne fayda ederdi ki? O kızınca yapılanlar silenecek miydi?
Yaman Asilkan'a gelirsek: yere oturmuş dertli dertli yeri izliyordu, kardeş dediği/ güle oynaya eğlendiği adamı kan içinde görmüştü. Zoruna gitmişti, silah arkadaşı kötü haldeydi ve denilene göre gelene kadar 2 kez kalbi durmuştu. Ölmekten zor kurtulmuştu, şimdiyse doktor müdahalesindeydi. Ameletiyata alınmıştı, bedeninde ki kesik kötüydü, kanama bir türlü durmuyordu.
Yaman Asilkan!
Ardil, kardeşim... Orda o halde yatmak sana hiç yakışmadı, seni o hâlde görmek inan ki çok zoruma gitti. Hangi şerefsiz yaptıysa söz veriyorum bunun bedelini ağır ödeyecek. Yemin ederim bunun hesabını soracağız. Sen yeter ki savaş, pes etme! Ölüp gitme kardeşim, beni dostsuz koyma, bilirsin ben bir tek sana güvenirim. Tek seninle vakit geçirirdim, günler geçti yoktun. Bir bulundun sevinemedik bile, üstün başın kan içinde, kötüydün. Iyi olacaksın demi? Bizden gitmek gibi bir düşüncen yok, bu acı bekleyişlerimiz bitecek demi? Sen iyi olacaksın, yeniden gülüp eğleneceğiz demi?
Mecnun B - Günlerdir kim bilir ne haldeydi yavrum, kim kıydıysa parçalara ayırmazsam bende Mecnun değilim.
Dedi hiddetle ama haklıydı. Günlerdir Ardil'i arıyorduk, bakmadığınız yer yoktu, o Savaş denilen herife bile sormuştum. Bilmiyordu yada birini saklıyordu. Tam olarak ne oluyor bilmiyorum ama eğer ki parmağı varsa onu kendi ellerimle öldüreceğim. Kardeşime dokunan ellerini tek tek kıracağım, hele bir uyan kardeşim senin birdaha zarar görmene izin vermeyeceğim. Sana zarar vereyini ortadan kaldıracağım, yemin ederim herşey çok güzel olacak. Sen yeter ki uyan gerisi kolay!
1 saat sonra/ Yazar.
Herkes gelecek haberi bekliyordu, hâlâ bir haber yoktu ve yavaştan korkuları artmaya başlamıştı. Ölür korkusu içlerine ateş gibi düşüyordu, korkuları ağırdı. Her geçen saatse korkularının artmasına neden oluyordu. O sırada çıkan hemşire olmuştu, onu görenlerse direk ayaklanmıştı. Iyi haber duymaya çok ihtiyaçları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Ateş-i
Chick-Lit₺ - Şeytan diyor; kes boynunu, o vakit görsün alay etmek neymiş! : - Şey ben... ₺- Defol, bu duyduğunu da unut!