Sena Şener, Ölsem.
Dedublüman, Günü Gelir.Merhaba canımın içleri<33
Burada mıyız??? Sağ baştan sayalım. 1.
Ayrıca 35.bölüme kadar gelenlerinize bir selam olsun<3
Bir sürü yorum ve oy bekliyorum sizden, daha hızlı ve çok bölüm yazmamı teşvik edersiniz.
Kalbim Karina'm.
Tırtılım Nil.
35. ❝UMUT.❞
"Gözlerinde beni öldüreceğini gördüğümde az kalsın söyleyecektim Karmen'e, az kalsın kızını son kez görme şansı olacaktı... Karina öleli aylar oluyor, hayatımın garantisi için o fişi çekmemiştim ama artık vakti geldi Valeri. Karmen öldüğüne göre Karina'nın fişini de çekebiliriz. Çünkü Karmen öldüyse artık Karina bile hayatımın garantisi olamaz. Tüm hızımızla Russolardan kaçmalıyız."
Son kez. Son kez görme şansı. Karina'yı son kez görmek.
Karina'yı son kez görmek;
Uğruna canımı düşünmeden verebileceğim bir şey.
Defalarca hayalini kurdum, rüyalarımda gördüm, ağladım, yalvardım, hıçkırdım... Kızın öldü dediler, kalbimin de öldüğünü anladım. Boğuldu dediler, boğazımda bir çift elle yaşamaya başladım. Ölmek için o listeye kendi adımı yazdım, çünkü kalbimin yanına gitmek istedim. Fakat şimdi söylenenler, şimdiye kadar söylenenlerden çok farklı. Karina'yı son kez görmek... Onu hiç görmemekten yüzlerce, binlerce kat güzel bir şey.
Aman Tanrı'm!
Bir rüya olmasın, yalvarırım!
Tanrı'm, beni ağlatıyorsun ama bu kez mutluluktan. Acaba yanlış mı anlıyordum, yine sanrı mı görüyordum diye düşünerek şaşkın gözlerimi karanlıktaki diğer gözlere doğru çevirdim. Derenle Yaman'ın da aynı şekilde açılmış gözlerine tanık olunca da bu sözcükleri beraber duyduğumuza emin oldum. Anlamsızlık dolu dolu bakıyordu gözlerinden bana. Sözcüklerin ağırlığı düşünme imkânı vermiyordu. Ben paragraf dolusu cümlelerden yalnızca o iki kelimeyi seçip almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
Mystery / ThrillerGardiyan beni ters kelepçe yapmak üzereyken bir daha ileriye fırladım ve kafam Deren'in göğsüne denk geldiğinde, onu omuzlarından sertçe arkaya ittim. Yumruklarımı göğsüne doğru vurup tekmelerken saçlarım sürekli yüzüme düşüp duruyordu. Deren hâlâ a...