1.Bölüm (tanışma)

7 2 11
                                    

~jungkook~

Herkese merhaha ben Jungkook 1997 doğumluyum pek arkadaş çevrem yok, yatağımda yatmaktan çok hoşlanırım, ama maalesef okul var. Aslında 1 haftadır evdeyim çünkü yeni okuluma gitmeyi bekliyorum, bazı olaylar yüzünden okuldan atıldım.

Ve o büyük gün yarın, Yarın yeni okuluma gidicem gerçekten çok heyecanlıyım. Akşam yemeğimi yedim ve odama çıktım, zaman bir türlü geçmiyordu o yüzden uyumaya karar verdim. O kadar heyecanlıydım ki alarmım dan önce kalktım, arkadaşlarım olucak mı yoksa zorbalanıcak mıydım bilmiyordum ve bunları merak ediyordum. Tekrar yatmak istemediğim için kalkıp o güzel dolabımın önüne geçtim, ve ne giyeceğimi karar vermeye çalışıyordum.

Sonra aklıma yeni aldığım kıyafetler geldi hemen alıp onları giydim, sonrada yüzümü yıkadım.  Hazır gibiydim ama birşeyler eksik gibiydi, ah buldum tabiki yüzüklerim ve kolyem onları takıp hemen aşağı indim. Annem erkenden kalkmış bana kahvaltıyı hazırlamıştı bile,  hemen onu yanaklarından öpüp yemeğimi yedim.

Yavaştan çıkmam gerekiyordu hemen çantamı alıp çıktım, okul bize 15dk mesafelikteydi o yüzden yürümeyi tercih ettim, kulaklıklarımı takıp yürüdüm. 

Okula gelmiştim ama sınıfım nerde hiçbir fikrim yoktu. Yavaş yavaş yürüyordum tam giderken önümde bir grup gördim ve sınıfım nerde onlara sormaya karar verdim.  Hepsi çok tatlı duruyordu ama 3 tanesi soğuk gibiydi belki de bana öyle geldi.

Sınıfa girip oturdum bir yere, daha sonra demin o gördüğüm gruptaki 2-3 cocuk gelmişti onlarla aynı sınıftaydım ama isimlerini daha bilmiyordum.

Soğuk olan cocuk yanımda oturdu ama sanırım pek benden hoşlanmadı, benim yanımda oturmak istemesede öğretmene karşı çıkamazdı. 

~Dersten sonra~


Ders bitmişti bile, ama çok acıkmıştım o yüzden paramı alıp kantine indim,  kendime bireyler alıp oturdum o sırada yanıma o cocuklar geldi, bende artık isminlerini öğrenmek isteyip sordum.

Birinin adı Hoseokmus diğerinin Jimin ve suga, Bende kendimi tanıttım, sonrada sohbet ettik, onları simdiden çok sevmiştim. Beni gruplarına almak istediler bende onları reddetmek istemediğim için kabul ettim.


Derslerim artık bitmişti bende biraz yorulmuştum tabi ilk gün, eve gidip hemen odama çıktım. Üstümü çıkarttım ve hemen duşa girdim, ılık bir duş iyi geldi. Odama geçip oturdum, telefonu elime aldığım da mesajlar geliyordu.

Ve baktığımda Hoseok beni gruba almıştı,






°Deliller grubu°

"Hoseok, Jungkook kişisini gruba ekledi"


Jm: hosgeldin Jungkook

Y: hosgeldin

H: hosgeldinn jungom

Jk: hosbuldummm

Jin: bu kim cocuklar?

H: yeni arkadaşımız Jin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gizli aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin