6.bolum

77 5 0
                                    

Kapi sesi geldi ben direk kalktim kim olduguna bakmak icin omermis kalk dedi bende hayir uykum var yatacagim dedim oda seninle isim var dedi ne isiymis bu dedim oda gelince gorursun dedi ben de merakima yenik dusum kalktim yataktan cik ustumu giyinecegim dedim oda tamam hizli ol fazla vaktim yok dedi bende tamam dedim cikti disariya bende direk kiyafetlerime baktim yine aynisi gibi pantolon ustune tisort giyip saclarimi bir degisiklik yapip actim makyaj yapmayi sevmem zaten direk ciktim odadan omer hazirlanmis birlikte evden ciktik arabayla gidicegiz dedi bende yanina oturdum surdu arabayi hic konusmadik ben disariyi seyrettim birden araba durdu in dedi bende indim buyuk aslisveris magzasinin onunde indik burada ne isimiz var dedim oda biraz ustune ceki duzen verelim dedi bende giysilerim bence duzgunler dedim oda birsey demeden yurumeye devam etti ona yetismek icin arkasindan kostum elbiseler secmeye basladi elime hepsini verdi bunlari dene dedei bende hic gerek yok dedim oda beni sinir etme dene sunlari dedi bende sinir olursan nolurmus dedim ben hic birsey anlamadan beni kabine soktu hepsini deyeceksin dedi ben birsey dememi beklemeden disariya cikti bende begengim birini gecirdim ustume bide ayakkabi ciktim karsisina olmamis dedi baskasini dene dedi ben de bence cok guzel olmus dedim degistir dedi kabine geri girdim bir tanesinide gecirdim ustume ciktim kabinden buda olmamis dedi birsey demeden kabine geri girdim bir tane daha giydim bunada olmaz derse yuhh diyicem artik ciktim kabinden omer beni suzdu bu olmus aliyoruz dedi direk magzadan ayrildi bende posetleri alip arkasindan kostum evine surmeye basladi.

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin