Unsprezece

136 1 0
                                    


Anabela

Un sunet mic mi se scoate pe gură,dar îl operesc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Un sunet mic mi se scoate pe gură,dar îl operesc.Mă folosește?Mă minte?.Îmi vine să plâng.Mă mai apropi și mai aud ceva.

-Deci ce ai de gând să faci?

-Să omor toată familia Rose.Mai ales pe fratele său care așa se crede că e .

Am început să plâng și să fac puțin zgomot,dau să plec,dar îmi aud numele.

-Anabela?

Mă întorc și imi vede lacrimile.

-Ce dracu faci aici!? Ți-am zis să aștepți!Vocea sa rămâne calmă

-De ce!? Ca sa nu aflu planul! Mă rastesc eu.De ce?De ce Jack!

-Nu este treaba ta,o să îi spun lui Adam să te ia.

-Nu!Mai bine plec la tata!Se apropie de mine și râde.

-Crezi că te mai vrea? Și-a făcut deja o familie,isabel este însărcinată.

-Mincinosule!

-Adevărul doare.Acum m-am pricopsit cu tine.Asa că fi fata cuminte și ascultam!

-Dacă nu?Mă bați,nu mi-e firca!Mă apropi de el și îl împing.De ce ai făcut asta?De ce ai făcut să mă îndrăgostesc de tine?De ce m-ai făcut să am încredere în tine!De ce? Măcar simți ceva pentru mine?

-Nu! Ți-am spus,nu vreau relație,vrei sex am făcut,dar fără legături,noi nu am făcut dragoste ci sex!

-Ești un nemernic!

-Mi se spune des.Spune și pleacă lăsandumă acolo pe hol.
Mă las în genunchi și plâng cu lacrimile pe care mi lea făcut.Vine un bărbat mai închis puțin la culoare cu barba rasă și cu ochii verzi.

-Bună,eu sunt Adam.

-Dacă te-a trimis el nu vin.

-Vreau să mănânc o înghețată și n-am cu cine.

-Nu am încredere în el,dar anumite în prieteni lui!Spun eu cu voce ridicat.Adam se așează pe scaunul de lângă noi și scoate o fotografie din buzunar și mi-o înmâneză.

-Ea e Cassie,iubita mea.Rade ușor.Aici mănânc înghețată cu mentă și nu prea ia plăcut.

-E frumoasă.Reușesc să spun și mă așez lângă el.

-Am gusturi bune,zice și râd.

-Cum v-ați cunoscut?

-Dacă vrei să afli mai multe mergem la o înghețată.

Eram curioasa așa că am acceptat.Pe drum am vorbit despre el și Cassie.

-Cass este o fată aeriană,cred că asta ma atras la ea.Ne-am cunosc la o petrecere dată de Axel.

Ea o să fie motivul morți meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum