3.Bölüm

154 15 3
                                    

-Rüzgar-
Odada yerleşiyorduk. İki yatak vardı. Ben yine cam kenarındakini seçecektim. O hemen yatağın üstüne oturdu ve...

Meriç "Ben burada yatacağım." dedi gülümseyerek.

"Hayır ben orda yatacağım."

Meriç "Bak serviste izin verdim. Ama benim için önemli olmasa istemem.." dedi yüzünde bir an burukluk oluştu.

"Neden önemliymiş senin için." diye sordum.

Meriç "Benim nefes darlığım var. Evdede hep camın yanında olmak zorundayım. Bazen uyurken nefes alamam bu yüzden camın yanında ve cam açık bir şekilde uyumak zorundayım. Bu yüzden serviste ki gibi çocuklaşma ve bu rahatsızlığımdan kimseye bahsetme.." dedi yüzünde zorla yaptığı gülümsemeyle.

"Madem öyle. Bu sefer iyi sen orda yat o zaman. Ama cam açık olacak dimi? Ben sıcakta yatamam."

Meriç "Tabi. Bu arada serviste dediklerim için üzgünüm. O sıra biraz kötüydüm. Nefes almakta zorlanmaya başlamıştım ve sen öyle yapınca sana patladım. Madem birlikte kalıcaz ben aramı düzeltiyim değil mi? Aa birde şu okulda senle benden çok bahsediyorlar ve bu beni çok rahatsız ediyor." dedi gülerek ve bende her dediğini kafamda tutup cevapladım.

"Serviste ki olay için bende üzgünüm. Unuttuk o zaman. Neden fenalaştığını söylemedin ki sanki yardım edebilirdik belki. Ama şimdi iyisin ve bir daha olursa hemen bana haber ver madem oda arkadaşıyız. Aramız düzeldi o zaman ve okuldaki o olaylardan bende rahatsızım. Ama bana gerek kalmamış sayende. Kızları gördüğümde şok oldum. İyi benzetmişsin. Eline sağlık."

Ben konuşmamı bitirince ikimizde odada kahkahayı bastık. Sonra ben ona...

"Bu arada ben Rüzgar Sertoğlu. Şuan gülüyorum ama çok alışmasan iyi edersin."

Meriç "Bende Meriç Kandemir. Aynısı senin içinde geçerli ve bu olay burada kalsın." dedi ciddi bir yüzle.

Bende hemen ciddi bir yüzle ifadesi takındım.

"Meriç telefonunu bir verir misin?"

Meriç "Al." dedi ve telefonu uzattı.

Onun telefonumdan kendime msj attım ve kendimi onun teline kaydettim. Bakalım tepkisi ne olacak. İçimden kahkahayı bastım tabi.

"Telefon için saol." dedim ve ona msj çektim.

Telefonuna msj gelince başta heyecanlandı ki neden böyle oldu merak etmedim değil. Sonra telefona bakınca ağzı 'O' şeklinde açıldı ve bana dönüp...

Meriç "Bu numara senin mi? Ve seninse neden kendini Odamdaki Yakışıklı Prens olarak kaydettin?" dedi şaşırmış bir yüzle ifadesiyle.

"Şaka olsun diye. Ne o beyenemedin mi? Prensler yanımda halt etmişler bir kere." dedim ve kahkahayı bastım tabi. Ama o hiç durur mu? Çaktı bana cevapla, soruyu.

Meriç "1. Prenslere laf yok ve sen asla prens değilsin. 2. Sen beni ne diye kaydettin hee?" dedi alaycı sesle.

"Ben prenslerden daha yakışıklım ve Cadı Kılıklı olarak kaydettim."

Aslında 'Tatlı Cadım' olarak kaydettim ama bunu ona söylemiycem.

Meriç "Cadı Kılıklı mı? O ne be benim nerem Cadı Kılıklı ? Hem sen prenslerle boy olçüşemezsin. Ölçüşsen ölçüşsen Gargamel veya Shrek le boy ölçüşürsün." dedi ve kahkahayı bastı.

Şuan çok sinirlendim. Ama gülüşü beni bende aldı bian. Off! nediyorum lan ben. Rüzgar kendine gel olum. Kız sana Gargamel, Shrek diyo. Sen kızın gülüşüne dalıyosun.

"Meriç ben bizim çocukların yanına gidiyorum. (Bizim derken arkadaşları anlamında fesatlık yapmayın.) Geliyo musun? Yoksa burda kendi başına kalıp benim nasıl bir prens olduğumu mu dünüyosun? Kabul et çok çekiciyim. Sadece beni kızdırmak için dediğinin farkındayım."

Off! Bu kız da neremi Gargamele benzettiyse.

Meriç "Seni telefonuma Çakma Gargamel olarak kaydettim. Haberin olsun yani." dedi sinsi sinsi sırıtarak.

-Meriç-
Aslında ona Çakma Gargamel dedim ama aslında 'Çakma Prens' diye kaydettim. Hakikaten ben buna niye Gargamel, Shrek dediysem. Aman neyse. Ama bu... içimden gelerek güldüm onun yanında bu dahada enteresan. Ben bunları düşünürken bizimkilerin yanına gitmiştir bile. Biz Onur'la sadece bi kaç kere aynı ortamda oturmuştuk ama hiç konuşmamıştık. Onur kalkıp elini uzattı ve...

Onur "Selam ben Onur Babacan. Bu yaz birlikte kopucaz." dedi gülerek.

"Bende Meriç Kandemir ve bencede bu yaz güzel geçecek gibi." dedim ama o sırada Rüzgar'ın bana baktığını hissettim ve ona döndüm göz göze geldik.

Herkesin ilk oruç günü güzel geçiyordu umarım. Herkesin Ramazan bayramı mübarek olsun. Bide artık vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Düşünceleriniz benim için çok önemli. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Multimedyada-Rüzgar ve Meriç

Sizi Seviyorum..

SİYAH'ların AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin