Първо преглед на печата.

9 1 0
                                    

Книгата е вдъхновение от романа на Стивън Кинг "Капан за сънища"
6.11.2023г.

Невиждан феномен! Полярно сияние озари небето над САЩ. /снимки/
Невиждан феномен озари небето над САЩ нощес, научи организация BulNews. За първи път от страната ни можеше да се види полярно зарево.
Нощното небе бе обагрено в алено. Феноменът бе видян първо в североизточната част на страната, по-късно се популяризира из съвсем всички краища на САЩ.

Обяснение за красивата панорама дадоха от NOAA и Метео България. Синоптиците обясниха, че необикновената алена светлина, която в началото изплашила хората, в действителност е полярно зарево. То е в резултат на мощна магнитна стихия. Обяснено бе и за какво цветът е червен, което е обвързвано с кислородните атоми и конфликта им с азот.
Снимки на необикновеното събитие безусловно заляха обществените мрежи. Хора от доста градове демонстрираха своите фрагменти на светлините. Сред късметлиите, видело полярното зарево, са и Бостън.
Маями за жалост бе още веднъж в плен на мъглата и жителите не съумяха да станат очевидци на неповторимата панорама.

11.11.2023г.

Зрители на NOVA изпратиха фотоси от разнообразни елементи на САЩ, на които се вижда извънредно събитие - червеникаво зарево. Според Meteo Balkans то е полярно зарево, разследване от силната магнитна стихия, която се чака да удари Земята.

Явлението е следено и в небето над Украйна, Гърция, Чехия, Унгария и България.

Източник: vijti.com

"Из,Портал12"
Още в началото на 2023 писахме, че северно сияние (червено) на географските ширини на САЩ би представляво ясен знак за предстоящо обръщане на магнитните полюси. То е пряко свързано с намаленото магнитно поле. Наблюдаването на Северно сияние в САЩ е изключително рядко събитие, но ето, че днес 5-и Ноевмри се случи, точно както Портал12 писа в няколко последователни публикации в началото на 2023. То е свързано с голямата Промяна, която започна и ще се случи през следващите години на Квантов преход до 2033г.

Северното сияние, известно още като Аурора Бореалис, е светлинно явление, което обикновено се наблюдава в полярните региони, близо до северния и южния магнитен полюс. То се причинява от взаимодействието между заредените частици от соларния вятър и високоатмосферни газове около магнитните полюси на Земята.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Red Sky/ Червено небеWhere stories live. Discover now