אנג'ל פרקר
עברו כבר עשרים שנים מאז שהוריי הופיעו ביחד על במה אחת בפעם הראשונה עם הדודים והדודות שלי אבל עברו עשרים ואחת שנים מאז שהם הכירו.
סיפור האהבה של הוריי היה מיוחד וטהור ויפה כל כך, אימי תמיד מספרת לי על מעשיו של אבי ואיך הוא גרם לה להרגיש ואבי תמיד מספר לי על איך אימי עזרה לו וכמה הוא מאושר שהיא לידו ושרק הנוכחות שלה מרפאה אותו והוא תמיד אומר שהוא רואה אותה כשהוא מסתכל עליי.
אני נערה די גבוהה 1.74 ושיערי ג'ינג'י בדיוק באותו הגוון הכתמתם של אימי, העיניים שלי מראות גם את אימי וגם את אבי בצבעיהן הכחול כים עם כתם שחום במרכז עיני ואת אפי עטרו נמשים רבים.
אני האחות הגדולה מבין כל האחיות שלי, אנחנו שלוש אחיות ואני הראשונה, אני בת שש-עשרה ואני גדולה מאחותי הקטנה ניקה שהיא בת ארבע-עשרה ויש לנו עוד אחות קטנה שהיא בת תשע וקוראים לה אריקה.
דודה ולרי תמיד מראה לי את התמונות שהיא צילמה של הוריי עוד לפני שהם שחררו את האלבום השני שלהם ואני מתרגשת כל פעם מחדש כשאני רואה את אהבתם הגדולה של הוריי.
שהייתי בת שתיים-עשרה הוריי לימדו אותי לדבר בספרדית אך אני קיבלתי את המבטא הבריטי של אבי.
שהייתי בת ארבע-עשרה אבא שלי לימד אותי לנגן בגיטרה בס אך דודה ולרי הייתה יושבת איתי ליד הפסנתר ושרה איתי
גוון הקול שלי הוא מצו-סופרן יותר גבוה משל אימי אך הוא לא גבוה ויפה כמו של דודה ולרי או כמו של ביתה ג'נה.
את אהבתי לטניס קיבלתי מאימא שלי ואנחנו ואחותי ניקה יוצאות בכל יום שבת בבוקר למגרש הטניס לשחק ביחד.
תמיד חקרתי את סיפורי האהבה של הוריי ושל דודיי וידעתי שאני רוצה סיפור אהבה כמו שלהם, מלא בתשוקה ונאמנות מלא באושר וחסר כל כאב.
אני אוהבת לראות תמונות מהחתונה של הוריי, אימא שלי לבשה שמלה לבנה מהממת עם שסע שהגיע את אמצע הירך שלה ונעלי עקב לבנות ויפות והיא נראתה כמו מלאך.
אני אוהבת לשמוע את סיפורי החתונה שלהם מפיו של אבי, אהבתו לאימי ניכרת מאוד וכל
זר שיראה אותם ידע ישר שהם מאוהבים.אימא שלי מרשה לי ללבוש את בגדיה כשלי אין מה ללבוש והיום אני ניקה וכל בני דודינו נפגשים בבית של דוד נואה ודודה טיה וג'נה ברוקס מביאה היום את החבר החדש שלה ואת החבר הכי טוב שלו אז אני חייבת להיראות טוב.
אני ג'נה, מאט ג'ונסון וטום והיילי סמארט חברים הכי טובים, אנחנו מדברים על הכל ונפגשים מלא, אני אוהבת את כל בני דודים שלי אבל איתם אני הכי מתחברת.
הסתכלתי בארונה של אימי ומצאתי קופסה שחורה, בתוך הקופסה נחו להן תשע מעטפות לבנות עם לבבות עליהן.
פתחתי את המעטפה הראשונה ובתוכה נחו מלא מכתבים אז החלטתי שאני אקרא מכתב אחד מכל מעטפה.
"גם אני בכיתי כשקראתי אותם" אימי עמדה בפתח חדרה כשהיא לבושה במכנס אפור וקפוצ'ון של אבי וחיוך על שפתיה ואני מיהרתי למחות את הדמעות, לא הכרתי את הצד הזה באבי ואני שמחה שהכרתי אותו עכשיו.
"הוא הביא לי אותם ליום הולדתי העשרים"
אימי התיישבה לידי על הרצפה ואני השענתי את ראשי על כתפה "אני זוכרת איך בכיתי כמו ילדה קטנה ואז הוא חזר הביתה -הוא הלך למכון הכושר עם צ'ארלי- ובאותו היום הבטחנו אחד לשנייה שנשאר ביחד לנצח"
"אני רוצה שתהיה לי אהבה כמו שלכם" אימי חיבקה אותי את אחד מחיבוקיה החמימים ביותר "גם אני רוצה שאת תהיי מאושרת בדיוק כמו שאני עכשיו".
"אימא איך כולכם הייתם? גרתם ביחד לא נמאס לכם אחד מהשנייה?"
"כל הזמן, נואה תמיד לחץ עלינו להמשיך לכתוב וולרי תמיד הייתה כותבת הרבה ומרגיעה אותו, לניק תמיד היו את הרעיונות הכי גורעים למשל לבית שלנו לא קראו בית הוא היה "מאורת הצללים" אימי גיחכה שעה שפתחתי בצחוק, אבי תמיד סיפר לי על רעיונותיו של דוד ניק וכמה הזויים הם היו.
"אן ניקי, מה קורה?" מאט חיבק אותי ואת ניקה ואז הוביל אותנו אל הסלון ששם כל בני הדודים שלי כבר ישבו.
"ברור שאתן תאחרו""את מכירה את אן היא מתארגנת יותר לאט מדודה טיה" ניקה צנחה על הספה האפורה ליד טום והוא טפח על כתפה בניחום ואני גלגלתי את עיניי.
"אן תכירי זה ג'ון הוא החבר שלי וזה ליאו הוא החבר הכי טוב של ג'ון" ג'ון היה בחור גבוה מאוד ואני חושבת שהוא בגובה של דוד נואה, עיניו כחולות כהות ושיערו בלונדיני.
ליאו גבוה גם כן ועיניו שחורות אך יכולתי לראות נצנוץ של ירוק בעיניו ושיערו פרוע ושחור גם כן וואו.
YOU ARE READING
shadows
Любовные романы-_-גמור-_- "שאדווז" להקת רוק מצליחה עם שירים נהדרים ומעריצים בכל רחבי העולם. ארבעה בנים שמאז חטיבת הביניים היו בלתי נפרדים מוצאים את עצמם מקימים להקה. לאחר אלבום מצליח ותקליט פלטינה הבנים מחליטים לצרף ללהקה קולות נשיים במטרה לשפר את הלהקה. הלהקה מצל...